parkowanie na chodniku

Data: 2013-11-02 19:31:31
Autor: vvvvvv
parkowanie na chodniku
witam grupe,
jest sobie kierowca audi, do ktorego ni w zab nie dociera ze jak zaparkuje na chodniku, to blokuje przejscie, a juz calkowicie przejazd wozkiem z dzieckiem - trzeba schodzic na jezdnie i omijac samochod wygodnego panicza. parking jest, tylko trzeba isc kilkadziesiat metrow.
tak myslalem ze moze mu zapchac wydech jakas szmata.
co myslicei o tym?

pzdr

Data: 2013-11-02 11:39:29
Autor: kogutek444
parkowanie na chodniku
W dniu sobota, 2 listopada 2013 19:31:31 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:
[...]

Pomaga dzwonienie do stasznikow miejskich. Sprawdzone w praktyce. Mieszkam w takim miejscu że to co opisałeś jest powszechne. Na dodatek jak robili remont chodnika domyślnie zawęził przejście dla pieszych do metra. Parking jest płatny. Już mnie w strasznicy po głosie znają. na początku chcieli zbyć. Teraz zauważyłem ze pojawiają się po zgłoszeniu.

Data: 2013-11-02 19:45:02
Autor: Cavallino
parkowanie na chodniku

Użytkownik "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l53gdr$i12$1@speranza.aioe.org...
[...]

1,5 metra zostawia?
Jeśli nie, to karteczka za szybą ze stosowną informacją powinna załatwić problem, jeśli ma odrobinę oleju w głowie.

Data: 2013-11-02 22:02:32
Autor: vvvvvv
parkowanie na chodniku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:52754828$0$2137$65785112news.neostrada.pl...

[...]

chodnik jest na szerokosc samochodu, wiec zastawia caly... musze byc bardziej namolny do SM
ok, dzięki, a co z samym zapychaniem wydechu?
testowal ktos kiedys?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pogromcy_mit%C3%B3w
"Zatkanie rury wydechowej warzywami lub owocami powoduje zgaśnięcie silnika - obalony. Za każdym razem były "wystrzeliwane"."

Data: 2013-11-02 14:30:47
Autor: kogutek444
parkowanie na chodniku
W dniu sobota, 2 listopada 2013 22:02:32 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:

> [...]

"Zatkanie rury wydechowej warzywami lub owocami powoduje zgaśnięcie silnika - obalony. Za każdym razem były "wystrzeliwane"."

Pianka i długi wężyk. Da tak nietypowe objawy że rozbiorą silnik jak nie wpadną na to że wydech zapchany. Tak trzeba zrobić żeby z zewnątrz widać nie było.

Data: 2013-11-02 21:35:44
Autor: AZ
parkowanie na chodniku
On 2013-11-02, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

Pianka i długi wężyk. Da tak nietypowe objawy że rozbiorą silnik jak nie wpadną na to że wydech zapchany. Tak trzeba zrobić żeby z zewnątrz widać nie było.

No i jak to jakis stary parch to jest duza szansa, ze przy probie odpalenia
cos pusci i beda miec sasiada z huczacym Audi ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-02 23:26:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-02 22:30, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Tylko trzeba być niezłym skurwysynem. Ludzie używają metod upierdliwych i dających do zrozumienia, ale nie dających się podciągnąć pod niszczenie mienia.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-11-02 16:08:57
Autor: kogutek444
parkowanie na chodniku
W dniu sobota, 2 listopada 2013 23:26:18 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:

> [...]

Tylko trzeba być niezłym skurwysynem. Ludzie używają metod upierdliwych i dających do zrozumienia, ale nie dających się podciągnąć pod niszczenie mienia.

Niszczenie mienia to jak złapią. Czy ja gdzieś piszę że ma się dać złapać?

Data: 2013-11-03 07:48:06
Autor: MarcinJM
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-03 00:08, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Prawda,że wygodnie sie czyta?
Tak, tak, wspominałeś juz o hiper, super laserowo mikrofalowym czytniku google zasilanym antymateria w sprayu....
To może zastosuj jakiś zwykły? Aaa, nie umiesz... to trzeba bylo tak od razu mowic.

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-11-04 01:28:48
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-03 07:48, MarcinJM pisze:

Prawda,że wygodnie sie czyta?

czemu? CZEMU?! Czemu mi tego debila wyciągacie z kf'a i jeszcze potęgujecie jego niedorozwinięcie robiąc to samo? :'(

Data: 2013-11-03 03:28:32
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku

Tylko trzeba być niezłym skurwysynem.

W sensie takie parkowanie? Bo sam to ostatnio przechodziłem. Sku***syn zaparkował za całym chodniku a ja z wózkiem z półtorarocznym dzieckiem musiałem czekać aż przejadą samochody by przejść ulicą. Od porysowania lakieru uchroniło gnoja tylko to, że się śpieszyłem. Wierz mi, że nie miałbym nawet sekundy moralniaka wobec takiego ch**a

Ludzie używają metod upierdliwych
i dających do zrozumienia, ale nie dających się podciągnąć pod
niszczenie mienia.

Jak się ma czas to idzie się do najbliższego spożywczaka i kupuje litr albo dwa mleka - ale nie UHT tylko pasteryzowane. Następnie ów zakup wlewa się jako wiadomość do wywietrzników. Wprawdzie najlepszy efekt wychodzi jak jest ciepło, ale mimo wszystko śmieć powinien POCZUĆ skruchę.

Data: 2013-11-03 07:49:27
Autor: Cavallino
parkowanie na chodniku

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5275b4dc$0$2137$65785112@news.neostrada.pl...

Tylko trzeba być niezłym skurwysynem.

W sensie takie parkowanie? Bo sam to ostatnio przechodziłem.

Znaczy co Tobie zostało zniszczone w mieniu?

[...]

Czyli zostałeś nazwany prawidłowo, za sam fakt iż dopuszczasz taką możliwość.

Data: 2013-11-04 01:27:01
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-03 07:49, Cavallino pisze:

W sensie takie parkowanie? Bo sam to ostatnio przechodziłem.
Znaczy co Tobie zostało zniszczone w mieniu?

Kiedyś ktoś mi poobijał drzwiami karoserię. Niemniej samochód stał zaparkowany prawidłowo więc to tylko jakiś idiota/fajtłapa był.

Myślę, że można tak nazwać i ciebie.

Data: 2013-11-04 18:03:32
Autor: Cavallino
parkowanie na chodniku

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5276e9d5$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Źle myślisz i to od samego początku.
Ja zamachów na czyjąś własność nie planuję.
Gdyby było inaczej, to miałbyś rację, ale nie jest.
To nas różni.

Data: 2013-11-04 18:25:59
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-04 18:03, Cavallino pisze:

Czyli zostałeś nazwany prawidłowo, za sam fakt iż dopuszczasz taką
możliwość.
Myślę, że można tak nazwać i ciebie.
Źle myślisz i to od samego początku.

Ty pieprzysz głupoty, ja tobie wtóruję, oboje się wypieramy - ot usenetowa rzeczywistość.

Data: 2013-11-04 18:36:42
Autor: Cavallino
parkowanie na chodniku

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5277d8a9$0$2154$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-11-04 18:03, Cavallino pisze:

Czyli zostałeś nazwany prawidłowo, za sam fakt iż dopuszczasz taką
możliwość.
Myślę, że można tak nazwać i ciebie.
Źle myślisz i to od samego początku.

Ty pieprzysz głupoty,

Cytat poproszę.....

Data: 2013-11-04 18:37:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie na chodniku
Hello PlaMa,

[...]

Oboje? Chodzi o instrumenty? A może jesteś samicą?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-04 21:27:44
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku

Oboje? Chodzi o instrumenty? A może jesteś samicą?

w sumie nick kończy się na "a" :P

Niemniej (mój własny grammarnazi - co za zaszczyt :D) masz rację! Kajam się! Srom i hańba dla mnie. Obiecuję poprawę :)

Data: 2013-11-03 11:01:01
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

[...]

Wkurwi się i jak Cię dorwie to nogi z dupy powyrywa a wtedy będziesz mógł POCZUĆ swoją skruchę.

Data: 2013-11-04 01:24:39
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-03 11:01, John Kołalsky pisze:

Wkurwi się i jak Cię dorwie to nogi z dupy powyrywa a wtedy będziesz
mógł POCZUĆ swoją skruchę.

albo ja mu mordę skuję... na dwoje babka wróżyła

Data: 2013-11-04 17:13:22
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

Wkurwi się i jak Cię dorwie to nogi z dupy powyrywa a wtedy będziesz
mógł POCZUĆ swoją skruchę.

albo ja mu mordę skuję... na dwoje babka wróżyła

Trzeba było od razu mówić, że o to chodzi

Data: 2013-11-04 20:56:23
Autor: DoQ
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-04 17:13, John Kołalsky pisze:
Wkurwi się i jak Cię dorwie to nogi z dupy powyrywa a wtedy będziesz
mógł POCZUĆ swoją skruchę.
albo ja mu mordę skuję... na dwoje babka wróżyła
Trzeba było od razu mówić, że o to chodzi

Niejednemu dobrze by zrobiło obicie ryja.

Data: 2013-11-04 23:30:01
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

Użytkownik "DoQ" <pawel@doq.gmail.com>

[...]

Proponuję zrobić Ci to profilaktycznie :-)

Data: 2013-11-02 22:32:32
Autor: cef
parkowanie na chodniku
vvvvvv wrote:

[...]

Trzeba szmaty użyć.
Janek Kos testował.

Data: 2013-11-04 12:31:22
Autor: Adam Wysocki
parkowanie na chodniku
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

1,5 metra zostawia?
Jeśli nie, to karteczka za szybą ze stosowną informacją powinna załatwić problem, jeśli ma odrobinę oleju w głowie.

Albo dziecięcy bucik na szybie z napisem, że następny będzie na kole...

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-11-04 05:43:15
Autor: kogutek444
parkowanie na chodniku
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 13:31:22 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:
> [...]

Albo dziecięcy bucik na szybie z napisem, że następny będzie na kole...

-- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.

http://motogof.tumblr.com/

Jaki widzisz cel w pozbyciu się dziecięcego bucika? Wszystkie metody typu karteczka nic nie dają w takich przypadkach. Właściciel samochodu wie ze nie można tak stawać a staje. Bo to taki jebany cham. W stosunku do takiego działają tylko metody ostrzejsze od tych co sam stosuje. Niewiele osób jest w stanie takie metody zastosować. Zwyczajnie się boją. Chuj o którym mowa się nie boi że komuś utrudnia życie albo coś zniszczy. Na takiego to tylko ciągłe telefony do straży miejskiej. A jak ktoś sie nie boi i potrafi zrobić tak żeby nie złapali to coś zniszczyć i po zniszczeniu zostawić karteczkę jak by problem się powtarzał. Jak by samochód stal od samego rana, od świtu znaczy się. To kasza manna na dachu jest super. Troszkę wilgotna żeby nie spadła. Wysypać można w nocy. Rano do baru na dachu przylecą ptaszki i dziobkami wypolerują lakier.

Data: 2013-11-04 14:12:52
Autor: Adam Wysocki
parkowanie na chodniku
kogutek444@gmail.com wrote:

Jaki widzisz cel w pozbyciu się dziecięcego bucika? Wszystkie metody typu karteczka nic nie dają w takich przypadkach.

No to do wyboru:

- pianka głęboko do wydechu
- mokra kromka chleba na masce
- mleko do wentylacji
- przebicie opon z boku (tam gdzie się nie naprawia)

A dla hardkorów - odkręcenie przewodów hamulcowych.

Nie żebym praktykował lub namawiał.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-11-04 15:59:27
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-04 15:12, Adam Wysocki pisze:

- mokra kromka chleba na masce

o?! Jaki to da efekt?

Data: 2013-11-05 13:02:25
Autor: Adam Wysocki
parkowanie na chodniku
PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote:

- mokra kromka chleba na masce

o?! Jaki to da efekt?

Kromka nie da, gołębie dadzą.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-11-04 16:01:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie na chodniku
Hello Adam,

kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

- mokra kromka chleba na masce

Widzę, ze masz wprawę w karmieniu drobiu...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-04 17:46:10
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku

- mokra kromka chleba na masce
Widzę, ze masz wprawę w karmieniu drobiu...

z tą kromką to o gołębie chodzi? :D Czemu mokra?

Data: 2013-11-04 18:36:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie na chodniku
Hello PlaMa,

- mokra kromka chleba na masce
Widzę, ze masz wprawę w karmieniu drobiu...
z tą kromką to o gołębie chodzi? :D Czemu mokra?

Żeby nie zjechała z maski.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-04 21:29:45
Autor: PlaMa
parkowanie na chodniku

- mokra kromka chleba na masce
Widzę, ze masz wprawę w karmieniu drobiu...
z tą kromką to o gołębie chodzi? :D Czemu mokra?
Żeby nie zjechała z maski.

.... serio? Mam wrażenie, ze jaja sobie ze mnie robisz :D

Data: 2013-11-06 09:31:13
Autor: Jarek Andrzejewski
parkowanie na chodniku
On Sat, 2 Nov 2013 19:45:02 +0100, "Cavallino"
[...]

widziałeś kiedyś wózek dla dzieci o półtorametrowej szerokości?

On Mon, 4 Nov 2013 14:12:52 +0000 (UTC), gof@somewhere.invalid (Adam
Wysocki) wrote:

No to do wyboru:
/.../
Nie żebym praktykował lub namawiał.

Bardziej soft: wypuszczenie powietrza (nie całego!) ze wszystkich opon
i pozostawienie w widocznym miejscu kartki (może warto przykleic do
szyby bocznej przy miejscu kierowcy, żeby nie zwiało?) z informacją,
że jazda na oponach mających tak niskie ciśnienie jest niebezpieczna i
szkodzi ogumieniu.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-11-06 09:35:30
Autor: Adam Wysocki
parkowanie na chodniku
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> wrote:

Bardziej soft: wypuszczenie powietrza (nie całego!) ze wszystkich opon

Albo całego... i zabranie tych środków wentyli, nie wiem jak to się nazywa, ale oponiarz to wykręca, żeby spuścić powietrze z opony.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-11-06 17:40:04
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid>

Bardziej soft: wypuszczenie powietrza (nie całego!) ze wszystkich opon

Albo całego... i zabranie tych środków wentyli, nie wiem jak to się nazywa,
ale oponiarz to wykręca, żeby spuścić powietrze z opony.

Możnaby jeszcze kółka odkręcić i śruby zabrać....

.... do przykręcenia czerepu

Data: 2013-11-06 10:46:03
Autor: masti
parkowanie na chodniku

widziałeś kiedyś PoRD?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-06 17:42:53
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

UĹźytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

Ten twĂłj skarbczyk ?

Data: 2013-11-06 19:46:59
Autor: masti
parkowanie na chodniku

trąbka

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-06 22:20:31
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

[...]

Możemy nazwać go "trąbka"

Data: 2013-11-09 22:55:16
Autor: Jarek Andrzejewski
parkowanie na chodniku

Andrzejewski napisał:

[...]

Widziałem. A Ty? Art. 47 ust. 1 p. 2 - pierwszy warunek
Uważasz, że zmuszanie do zjechania wózkiem dziecięcym na jezdnię nie
jest utrudnianiem ruchu pieszego?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-11-06 17:21:16
Autor: Cavallino
parkowanie na chodniku

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcvj79tfn0jv7no817krri4mt879f7lk8u@4ax.com...
[...]

Nie mierzyłem, ale widziałem takie wydziwy, co komu niby przeszkadza, że wszystko jestem sobie w stanie wyobrazić.

Data: 2013-11-09 23:07:30
Autor: J.F.
parkowanie na chodniku
Dnia Wed, 06 Nov 2013 09:31:13 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):
1,5 metra zostawia?

widziałeś kiedyś wózek dla dzieci o półtorametrowej szerokości?

Dwa wozki powinny sie minac na chodniku.
Dla blizniakow :-)

[...]

Zrozumie ? Bo wszystko co spowoduje unieruchomienie pojazdu tylko przedluzy czas
postoju :-)

J.

Data: 2013-11-09 15:07:31
Autor: kogutek444
parkowanie na chodniku
W dniu sobota, 9 listopada 2013 23:07:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

> szkodzi ogumieniu.

Zrozumie ? Bo wszystko co spowoduje unieruchomienie pojazdu tylko przedluzy czas

To niech tylko mu na dole koła wypuści. U góry może zostawić. Przedłuży czas postoju ale tylko jeden raz. Warto spróbować nie warto dać się złapać. Można jeszcze pomalować na biało z metr pręta stalowego fi 12. Założyć ciemne okulary i prętem badać przestrzeń przed sobą. Albo przecisnąć się od strony ściany uprzednio nabywszy z kilo gwoździ. W sklepie zapakują w plastikową torbę. Ja tam nie mam skrupułów  dla kutasów. Sąsiad mi przerysował samochód. Na podwórku stał. Usłyszałem wyjrzałem przez okno i widziałem jak odjeżdża. On na 127%. Czekam aż przyjdzie powiedzieć i spyta co dalej. Nie przyszedł chuj przez dwa tygodnie. To wieczorem kasza manna i okruszki mu na dach. Gołębie chyba mają dzioby z hartowanej stali albo węglika, takiego melanżu narobiły. Za jakiś czas pyta się czy nie wiem co się stało. Oczywiście go bardzo żałowałem i przy okazji spytałem czy nie wie kto mi porysował samochód. Oczywiście nie wiedział. dzień dobry cały czas sobie mówimy. Wiem że z malowania dachu i maski strasznie niezadowolony. Żalił się innemu sąsiadowi że sporo zapłacił i efekt marny. Pewno mu przykro bo samochód ładny miał.

Data: 2013-11-10 01:07:07
Autor: Leonek
parkowanie na chodniku

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości

Sąsiad mi przerysował samochód.
 To wieczorem kasza manna i okruszki mu na dach.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nauczyłeś go, to byc może bedzie chciał się zrewanżować, może nawet w ten
sam sposób.  Przypuszczam że podejrzenie ma.
Nie trzeba było czekać dwa tygodnie tylko od razu się zapytać. Być może dało
by się sprawę załatwić.

Data: 2013-11-09 16:17:22
Autor: kogutek444
parkowanie na chodniku
W dniu niedziela, 10 listopada 2013 01:07:07 UTC+1 użytkownik Leonek napisał:
[...]

Cztery lata temu to było. Przyjść i mi powiedzieć to był jego zasrany obowiązek. Nie mój żeby mu przypominać. Jak tego nie zrobił i jeszcze w przeciągu tych dwóch tygodni potrafił mi mówić dzień dobry i ze dwa razy pogadać o karabinach i wojnie w chinach to znaczy że chuj nie poczuwał się do odpowiedzialności. Ty też z tych ze jak komuś coś zniszczysz to czekasz aż poszkodowany przyjdzie poinformować że zauważył?

Data: 2013-11-09 23:13:04
Autor: Jarek Andrzejewski
parkowanie na chodniku
On Sat, 9 Nov 2013 23:07:30 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Bo wszystko co spowoduje unieruchomienie pojazdu tylko przedluzy czas
postoju :-)

to prawda, ale myślę, że cel edukacyjny może uzasadnić tę niedogodność
dla innych.
A może lepiej - jeśli położenie przednich kół to umożliwia) zepchnąć z
chodnika takie auto? Chyba z małolitrażowym silnikiem nawet
zostawienie na biegu nie będzie przeszkodą nie do pokonania.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-11-03 12:30:45
Autor: nom
parkowanie na chodniku

Użytkownik "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> napisał w wiadomości news:l53gdr$i12$1speranza.aioe.org...
co myslicei o tym?

Sorki za link na alledrogo, to nie moja aukcja:
http://allegro.pl/naklejki-karny-kut-s-zle-parkowanie-10-wzorow-i3640340478.html

Data: 2013-11-04 19:27:15
Autor: Tomasz Pyra
parkowanie na chodniku
Dnia Sat, 2 Nov 2013 19:31:31 +0100, vvvvvv napisał(a):

parking jest, tylko trzeba isc kilkadziesiat metrow.
tak myslalem ze moze mu zapchac wydech jakas szmata.

A myślałeś żeby mu najpierw o tym powiedzieć? :)
Większość kierowców robi takie rzeczy z bezmyślności.

A jak się boisz w cztery oczy, albo kierowcy nigdy nie ma, no to zostaje
policja albo jakaś straż gminna - oni pewnie będą śmielsi.

Jak Ty mu będziesz psuł samochód, to może on w ramach rewanżu popsuje Ci
ten wózek co go pchasz itd... Tu już nie będzie miało znaczenia kto ma
racje :)

Data: 2013-11-04 20:52:10
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

parking jest, tylko trzeba isc kilkadziesiat metrow.
tak myslalem ze moze mu zapchac wydech jakas szmata.

A myślałeś żeby mu najpierw o tym powiedzieć? :)
Większość kierowców robi takie rzeczy z bezmyślności.

Cywilnej odwagi trzeba

A jak się boisz w cztery oczy, albo kierowcy nigdy nie ma, no to zostaje
policja albo jakaś straż gminna - oni pewnie będą śmielsi.

Pismo komendanta straży miejskiej do uczelni
"W związku z notorycznymi przypadkami łamania przepisów ...z zwracam się z prośbą o zainteresowanie tym problemem studentów i pracowników szkoły ...

....że założeniem tej akcji będzie zero tolerancji..."

Czyli polowanie organizują

Data: 2013-11-04 21:00:22
Autor: DoQ
parkowanie na chodniku
W dniu 2013-11-04 20:52, John Kołalsky pisze:
[...]

Tak, kurwa będzie przez kilka godzin czekał/a z tym dzieciakiem w wózku aż delikwent wróci po swoją własność. Ja pierdole... czasem mam wrażenie, że w internecie piszą kosmici.

Data: 2013-11-04 23:35:45
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

[...]

Nie kurwa, poleci do sklepu po piankę

Data: 2013-11-04 21:51:35
Autor: Tomasz Pyra
parkowanie na chodniku
Dnia Mon, 4 Nov 2013 20:52:10 +0100, John Kołalsky napisał(a):

[...]

No trzeba trzeba...

[...]

W sumie miło z ich strony, bo skoro taka zapowiedź to wygląda że
komendantowi bardziej zależy na faktycznym rozwiązaniu problemu niz na
natrzaskaniu mandatów.

Data: 2013-11-04 23:42:11
Autor: John Kołalsky
parkowanie na chodniku

[...]

A jaki według Ciebie jest ten problem ? Czy nie czasem brak nadzoru na parkingu ? To teraz będą strzegli ? Ha ha ha

Data: 2013-11-17 19:44:45
Autor: vvvvvv
parkowanie na chodniku
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1wa7r0unom2xb.qo1wjg90270b.dlg40tude.net...
[...]

szedłem z wózkiem jak parkował i przy nim musiałem manewrować po ulicy, takze podejrzewam zwykle hamstwo, chociaz bezmyslnosc pewnie tez, bo tesknota za rozumem z oczu byla widoczna.
no i mówiłem. spytał się czy mam z tym problem i tego typu duskusja.
lobuzem nie jestem, ale tak mnie wtedy zapienil, ze jakbym szedl bez wozka, to by w morde dostal. a on kozaczyl, bo wiedzial ze z malym dzieckiem nie bede sie szarpal.

parkowanie na chodniku