parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu

Data: 2009-07-21 17:06:12
Autor: kris
parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h44eh3$dn5$1pyro.tvk.wroc.pl...
pytanie mam takie czy miał prawo unieruchomić pojazd ? czy popełniłem jakieś
wykroczenie ? czy może trzeba było wezwać policję, ta z koleji wezwałaby straż pożarną do rozcięcia kłódki, zamiast w ogóle gadać z ochroną i właścicielem terenu, bo przecież "nie wiem" czyja to kłódka.
Dodam jeszcze że niegdyś ochroniarz kazał właśnie tam zaparkować.

A dlaczego parkowałeś na prywatnym terenie. Jak ja będe Tobie na podwórko parkował to zadowolony bedziesz?

Krzysiek

Data: 2009-07-21 18:23:16
Autor: Piter
parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
A dlaczego parkowałeś na prywatnym terenie. Jak ja będe Tobie na podwórko parkował to zadowolony bedziesz?

przeczytałeś chociaż 3 pierwsze linijki mojej wypowiedz ?

Data: 2009-07-22 14:07:34
Autor: kris

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h44q19$gda$1pyro.tvk.wroc.pl...
A dlaczego parkowałeś na prywatnym terenie. Jak ja będe Tobie na podwórko parkował to zadowolony bedziesz?

przeczytałeś chociaż 3 pierwsze linijki mojej wypowiedz ?

Przczytałem cały post dokładnie.
I dalej nie rozumię dlaczego parkowałeś na prywatnym terenie.
Teren prywatny to teren prywatny i tyle. Nawet jak mam np sklep w domu to nie znaczy że każdy klient tego sklepu może mi wjeżdżać na podwórko.
Parkuje się w miejscach do tego przeznaczonych i tyle.
Druga sprawa że w Polsce przepisy sa tak debilne ze nie można legalnie założyc blokady na auto parkujące na twoim terenie.
I moim zdaniem taki teren nawet nie musi byc ogrodzony.
Normalny człowiek jak widzi tabliczkę teren prywatny to bez zgody właściciela nie wchodzi. I nie ważne czy teren ten jest odgrodzony 2 metrowym płotem czy cienkim sznurkiem czy kreską na asfalcie.

Krzysiek

Data: 2009-07-22 14:51:57
Autor: Piter
[...]

chodzi o to że teren jest jakiegoś gościa, nie jest to podwórko domu mieszkalnego tylko budynku biurowo-magazynowego wraz z terenem rozumiem że jakbym napisał że zaparkowałem pod tesco byś miał pytania dlaczego zaparkowałem na terenie prywatnym, może w tym wypadku nie prywatnym tylko jakieś spółki

Data: 2009-07-22 15:05:12
Autor: kris
Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h47210$d5i$1pyro.tvk.wroc.pl...
[...]

Zależy gdzie byś pod tym Tesco parkował- bo jak na parkingu to ok. Ale przy tesco są tez inne miejsca oprócz parkingui jakbyś tam sobie zaparkował skuter to skutek mógłby być ten sam co u prezeska.

Krzysiek

Data: 2009-07-22 15:31:36
Autor: Piter

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h472q9$u0$1news.onet.pl...
[...]

ok, skuterowcy, motocykliści i rowerowcy zajmujcie pełne samochodowe miejsca parkingowe, jak Kris sobie życzy, powodzenia w jakimkolwiek parkowaniu.
Jedno to utrudnianie ruchu i niszczenie zieleni a co innego zwykłe chamstwo

Data: 2009-07-22 15:40:31
Autor: kris
Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h474bd$kco$1pyro.tvk.wroc.pl...

[...]

Bardzo dobry apel. Parkujcie w mioejscach wyznaczonych- czy to takie trudne.
A idac Twoim tokiem myslenia to może zaparkuj w przedsionku tesco- skuter tam się zmieści przecież

Krzysiek

Data: 2009-07-22 15:46:22
Autor: Baloo
"kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h474sf$7bv$1news.onet.pl...

A idac Twoim tokiem myslenia to może zaparkuj w przedsionku tesco- skuter tam się zmieści przecież

Proponuję w pokoiku "prezesika" Tesco.
Od razu z prośbą o dopilnowanie ;-)

Data: 2009-07-22 16:00:05
Autor: Piter

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h474sf$7bv$1news.onet.pl...
[...]

czy ja wiem czy taki dobry ? zmienisz zdanie jak nie będziesz miał jak zaparkować, gdy na każdym stanowisku parkingowym będzie stało po 1 skuterze

Data: 2009-07-22 16:07:04
Autor: kris

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4760q$p5a$1pyro.tvk.wroc.pl...

czy ja wiem czy taki dobry ? zmienisz zdanie jak nie będziesz miał jak zaparkować, gdy na każdym stanowisku parkingowym będzie stało po 1 skuterze

Zdania nie zmienię, nie zaparkuję też w takiej sytuacji na trawniku, miedzy słupkami, czy koło śmietnika.
Zmienię ew, wtedy sklep na taki który ma odpowiednią liczbę miejsc parkingowych zarówno dla samochodów jak i skuterów, rowerów, deskorole itp;)
Własciciele skuterów to tacy sami uczestnicy ruchu/ klienci jak posiadacze samochodów.
Tylko również powinni stosować się do obowiazujacych reguł. Czy to takie trudne?

Krzysiek

Data: 2009-07-22 16:13:32
Autor: Piter

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h476e9$c2b$1news.onet.pl...

[...]

wiesz nie wszystko jest perfekcyjnie opisane, tam np nie ma oznaczony miejsc nawet dla samochodów, baaa słupki takie podnoszone ustawione są na kawałku betonu a dalej klepisko więc postawiłem na równie wartościowym miejscu parkingowym, właszcza że wcześniej były zalecenia tam stawać. Dlatego czasem trzeba użyć mózgu i nie być chujem, ale to już przypadlość naszego narodu

Data: 2009-07-22 16:26:42
Autor: kris

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h476q1$rkr$1pyro.tvk.wroc.pl...

[...]

U mnie w mieście główne skrzyżowanie miało wcześniej sygnalizacje świetlną a tereaz jest rondem.
Zasady i zalecenia się zmieniają;))

Dlatego czasem trzeba użyć mózgu i nie być chujem, ale to już przypadlość naszego narodu

Jednak robiąc szkic sam zaznaczyłeś gdzie są miejsca parkingowe itp. Więc nie jest tak że nie wiedziałeś że teren miedzy słupkami to nie parking.
Zgadzam sie z Toba. Wszędzie trzeba używać mózgu i szanować wolę innych ludzi- szczególnie jesli się jest na ich terenie to wypada przestrzegać zasad tam obowiazujacych.

Krzysiek

Data: 2009-07-22 16:29:30
Autor: Piter
[...]

super a jak mi później stweirdził żeby przejechać przez palarnię i zaparkować koło stojaka na rowery ? to samochodem też tam mogę wjechać ? bo tam jest miejsce parkingowe

Data: 2009-07-22 16:22:46
Autor: Baloo
[...]

Bez przesady. Równie dobrze można by się wściekać, że dwa "cieniasy" zamiast stanąć burta w burtę na jednym miejscu, stanęły każdy na swoim ;-) Skuter to taki sam uczestnik ruchu, jak każdy inny pojazd i jeśli nie ma specjalnie oznakowanych miejsc dla skuterów czy motocykli, to mają prawo parkować na miejscach dla samochodów.

Data: 2009-07-22 16:24:37
Autor: Piter
[...]

skoro taki sam to powinien mieć możliwość nawet jak są

Data: 2009-07-22 16:27:29
Autor: Baloo

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h477eo$tp5$1pyro.tvk.wroc.pl...

[...]

A to niekoniecznie. Bo skuter na miejscu dla auta stanie, ale auto na miejscu skutera już nie.
Co innego, gdyby wszystkie miejsca dla skuterów okazały się zajęte.

parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu