parkowanie na terenie prywatnym a mandat

Data: 2009-10-21 22:29:56
Autor: crazy bejbi
parkowanie na terenie prywatnym a mandat
aMAN pisze:
Witam

Dostałem wezwanie od strazy miejskiej na terenie prywatnym należącym do

z tego co pamiętam, to istnieje ustawa z lat 70 czy 80tych o zakazie deptania (niszczenia trawników). Ustawa stara i zabytkowa, ale jak się uprą to mogą ją odkopać. Generalnie w myśl tej ustawy nie wolno nawet wejść na trawnik. Nieważne, że "twój". Ważne, że trawnik.

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

Data: 2009-10-21 22:50:55
Autor: Krzysztof
parkowanie na terenie prywatnym a mandat
"crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma> napisał

[...]

Sorki, ale chrzanisz okrutnie ;-)
Co wspólnego ma zieleń publiczna z terenem prywatnym (pomijam drzewa)?
Kwiatków z własnego ogródka też nie wolno zrywać? ;-)

Pozdr
K.

Data: 2009-10-21 21:48:48
Autor: witek
Krzysztof wrote:
Kwiatków z własnego ogródka też nie wolno zrywać? ;-)

No to możesz się zdziwić.
Podaruj dziewczynie przebiśnieg zerwany w twoim ogródku i przejdzcie się na romatyczny spacer, ktory może się skończyć bardzo nieromantycznie lżejszym portfelem.

Data: 2009-10-22 08:34:58
Autor: Krzysztof

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hboh6g$8rm$11inews.gazeta.pl...
Krzysztof wrote:
[...]

Jakieś podstawy? :)

Pozdr

Data: 2009-10-22 04:17:23
Autor: witek

Krzysztof wrote:
[...]

Ustawa o ochronie przyrody

Art. 127. Kto umyślnie:
2) narusza zakazy obowiązujące w stosunku do:
e) roślin, zwierząt lub grzybów objętych ochroną gatunkową,
- podlega karze aresztu albo grzywny.

Data: 2009-10-23 17:16:13
Autor: poreba
Dnia Thu, 22 Oct 2009 04:17:23 -0500, witek napisał(a):

[...]
To doczytaj jeszcze CO i NA JAKICH stanowiskach jest objęte ochroną
gatunkową.

--
pozdro
poreba

Data: 2009-10-21 23:13:46
Autor: Tomasz Pyra
Krzysztof pisze:
[...]

No wiesz - kwiatki wolno, ale np. drzew już niekoniecznie.
A jakby tak nagle się komuś zasiał jakiś chroniony gatunek kwiatka, to w ogóle leży i kwiczy.

Data: 2009-10-21 23:15:49
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hbnu64

No wiesz - kwiatki wolno, ale np. drzew już niekoniecznie.

Dlatego piszę, że drzewa pomijam :) Tutaj obowiązują wyraźne przepisy.
Ale trawnik??

A jakby tak nagle się komuś zasiał jakiś chroniony gatunek kwiatka, to w ogóle leży i kwiczy.

Nawet w doniczce? ;-)

Pozdr
K.

Data: 2009-10-21 23:55:18
Autor: SDD

Użytkownik "Krzysztof" <kdorjani@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbntmp$81l$1news.onet.pl...

A jakby tak nagle się komuś zasiał jakiś chroniony gatunek kwiatka, to w ogóle leży i kwiczy.

Nawet w doniczce? ;-)

No jesli ten "kwiatek" okazalby sie np. cannabis indica, to mogloby byc ciekawie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-26 04:17:10
Autor: Małgorzata kalinowska
On 21 Paź, 21:50, "Krzysztof" <kdorj...@interia.pl> wrote:
"crazy bejbi" <tego.adr...@nie.ma> napisał

> [...]

Co wspólnego ma zieleń publiczna z terenem prywatnym (pomijam drzewa)?
Kwiatków z własnego ogródka też nie wolno zrywać? ;-)

tylko że to wynika raczej z praktyki, skoro jest tam trawnik to
spółdzielnia po to go zrobiła by go nie nieszczyć, może się i nie
spytali spółdzielni ale to się sąd grodzki spyta.

parkowanie na terenie prywatnym a mandat