parkowanie na terenie prywatnym a mandat

Data: 2009-10-21 23:51:58
Autor: Rob
parkowanie na terenie prywatnym a mandat

Użytkownik "aMAN" <AMANN@GAZET.A.PL> napisał w wiadomości news:hbnn96$1b$1inews.gazeta.pl...
Witam

Dostałem wezwanie od strazy miejskiej na terenie prywatnym należącym do spółdzielni mieszkaniowej w ktorej mam mieszkanie.
Chodzi o art.144par.1kw moim zdaniem, gdzie, co prawda, mowa jest m.in. o deptaniu trawnika lub zieleńca, lecz tym bardziej - w mojej opinii - wjeżdzaniu samochodem.Ze zdjęcia wynika, że droga prowadzi na teren prywatny. Osobiście wątpię jednak, aby ten kawałek zieleni również był terenem prywatnym. Zdaje się, że przynależy do pasa drogowego. Radzę sprawdzić status działki. Ochronie na podstawie tego przepisu podlegają przede wszystkim tereny zieleni w rozumienieu art.5pkt21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody. Na pewno znajdziesz w necie. I jeszcze jedno. Co prawda zdjęcie nie pokazuje tego wyraźnie, ale zdaje się, że zaparkowałes samochód w obrębie skrzyżowania powodując utrudnienia w ruchu drogowym. Sprawdź art.46 i następne prawa o ruchu drogowym. Chyba trzeba było przyjąć mandat i nie wymądrzać się:-). A tekstem o nawiązce płaconej na dom dziecka przez straż miejską to mnie rozbawiłeś:-))). Ty myslisz, że to jakiś proces cywilny jest? Wystapisz jako obwiniony! Wszystko co możesz wygrać to to, że nie przegrasz!:-)I nic poza tym.A co do tego mam wątpliwości.Rob

Data: 2009-10-22 14:37:45
Autor: BETON
parkowanie na terenie prywatnym a mandat
Dlatego akurat na dom dziecka ?
To jakies magiczne słowo- klucz- otwiera wszystkie portwele. Byłeś  chociaz raz w takim domu ?

zapewniam  cie  ze jest wiele miejsc gdzie  bardziej sie przydają  pieniądze.

parkowanie na terenie prywatnym a mandat