parkowanie na wewn臋trznym po dw贸rku

Data: 2010-02-17 18:05:04
Autor: Pan Piskorz
parkowanie na wewn臋trznym po dw贸rku
ma prawo bo on jest tu zameldowany. Przepyta艂 mnie czy tu mieszkam,czy jestem zameldowany. Odpowiedzia艂em mu 偶e mieszkam ale nie jestem zameldowany, mam umow臋 najmu.

Jestem w sytuacji lokalowej podobnej jak Ty.
W budynku mieszka wielu student贸w i wiele maj膮 samochod贸w.
Na szcz臋艣cie do 偶adnego konfliktu nie dochodzi.

Wi臋kszo艣膰 ludzi odnosi si臋 nowych mieszka艅c贸w przychylnie.

Proponuj臋 wi臋c znale藕膰 sprzymierze艅ca w walce z zastawiaczem,
to nie powinno by膰 trudne - na pewno ju偶 komu艣 podpad艂 wielokrotnie.
P.

parkowanie na wewn臋trznym po dw贸rku