parkowanie prostopadłe

Data: 2014-11-09 15:54:47
Autor: Shrek
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-09 15:52, PiteR wrote:

Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?

Żeby nie rurą wydechową w okna.

Shrek.

Data: 2014-11-09 15:59:48
Autor: megrims
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-09 15:52, PiteR wrote:

Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?

Żeby nie rurą wydechową w okna.

Shrek.

Przy obecnym zanieczyszczeniu żarcia zaparkowanie rurą
do okna niczego nie zmieni.

Data: 2014-11-09 16:02:19
Autor: Liwiusz
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-09 15:52, PiteR wrote:

[...]

W sumie jakby Ci ktoś nasrał na wycieraczkę - to też.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-09 16:33:54
Autor: PiteR
parkowanie prostopadłe
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

[...]

no dobra ale najważniejsze dla mnie bo mam zamiar zrobić lub nie dym

czy tekst na tabliczce może być dowolny np "parkować przodem/tyłem, nie dotyczy kulawego Edka i kaczora Donalda"

Bo ch nasyła straż wiejską na tych co parkują tyłem.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

Data: 2014-11-09 17:05:31
Autor: mk4
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-09 16:33, PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

[...]

Jak by nie bylo to rozumiem tych ludzi, ze nie chca smrodu rozgrzewanych (zwlaszcza zima) albo chlodzonych silnikow wachac. I niech nie pitola ci, ktorzy mowia, ze to nie ma znaczenia jak stoi pojazd. Bo ma znaczenie - raz, ze blizej o te 4 metry wydech a dwa ze rozne sa samochody - jeden kopci bardziej w dol a drugi wali na dwa metry do tylu jeszcze i robi zaslone dymna.

No i w ogole to gdzie jest problem - brak umiejetnosci zeby zaparkowac przodem. Po prostu tego nie rozumiem. Czy to dzialanie na zlosc - nie bede parkowac przodem i juz. Moze po prostu nalezy postarac sie zrozumiec drugiego czlowieka i parkowac przodem.

--
mk4

Data: 2014-11-09 17:30:53
Autor: PiteR
parkowanie prostopadłe
na  ** p.m.s **  mk4 pisze tak:

Jak by nie bylo to rozumiem tych ludzi, ze nie chca smrodu
rozgrzewanych (zwlaszcza zima) albo chlodzonych silnikow wachac.

Wiesz a ja nie chce wąchać tego co ludzie na obiad gotują bo jak się idzie po klatce to można się porzygać takie smrody tłuszczu czuć a żyję z ludzmi zaciskam nos i nic nie mówie.

[...]

Po pierwsze primo to naprawdę jest trudno długim samochodem wjechać przodem kiedy już stoją inne samochody.

Ale głównie chodzi o to że to kawał ch co się rozpycha na terenie i podkupuje ziemię. A mnie chodzi tylko o to czy to jest znak legalny czy "kupiony po znajomości" nagięty do widzimisie wielkiego panicza, który zamiast sobie wybudować zamek w plenerze rozpycha się w mieście zabierając maluczkim parkingi.

Data: 2014-11-09 17:52:17
Autor: Poldek
parkowanie prostopadłe
PiteR wrote:

Ale głównie chodzi o to że to kawał ch co się rozpycha na terenie i
podkupuje ziemię. A mnie chodzi tylko o to czy to jest znak legalny czy

Podkupuje, czyli nie płaci za nią?

"kupiony po znajomości" nagięty do widzimisie wielkiego panicza, który
zamiast sobie wybudować zamek w plenerze rozpycha się w mieście
zabierając maluczkim parkingi.

No to mu nie sprzedawajcie tej ziemi, po co sprzedajecie - pieniądze bierzecie, a potem chcecie, żeby na ziemi za którą zapłacił było po waszemu?

Data: 2014-11-09 17:57:37
Autor: PiteR
parkowanie prostopadłe
na  ** p.m.s **  Poldek pisze tak:

[...]

Słuchaj ja tam nie mieszkam. Mam z tym tylko taki związek, że nie mam gdzie zaparkować raz na pół roku bo jest walka o miejsca.

Na szczęście moja spółdzielnia nie jest tak głupia żeby ziemię sprzedawać.

Data: 2014-11-09 18:00:15
Autor: Liwiusz
parkowanie prostopadłe
W dniu 2014-11-09 17:57, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Poldek pisze tak:

[...]

No to czego się pieniaczysz na cudzym terenie?

--
Liwiusz

Data: 2014-11-09 18:08:27
Autor: PiteR
parkowanie prostopadłe
na  ** p.m.s **  Liwiusz pisze tak:

Na szczęście moja spółdzielnia nie jest tak głupia żeby ziemię sprzedawać.

No to czego się pieniaczysz na cudzym terenie?

Nie wiem jak wy (pewnie w Polsce A twardo się gra) ale nie zwykłem stawiać auta na pobliskim Tesco i zaginać z buta do bloków.

Data: 2014-11-09 17:10:28
Autor: masti
parkowanie prostopadłe
PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  Liwiusz pisze tak:

[...]

bo się jaśnie panu nalezy miejsce parkingowe gdziekolwiek pojedzie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-11-09 19:05:54
Autor: Poldek
parkowanie prostopadłe
PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  Liwiusz pisze tak:

[...]

W Polsce A coraz trudniej o miejsce do zaparkowania samochodu i twardo się gra. Ale większość nadal kultywuje obyczaj polegający na parkowaniu przodem do budynku. Chodzi o to, żeby nie zatruwać życia ludziom, którzy w tym budynku np. mieszkają i wychowują dzieci i/lub ew. pracują, śpią lub co tam jeszcze.

Data: 2014-11-09 19:10:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie prostopadłe
Hello Poldek,

Sunday, November 9, 2014, 7:05:54 PM, you wrote:

[...]

Ale czym zatruwać życie? Obyczaj kilkunastominutowego rozgrzewania
silnika umarł już jakiś czas temu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-11-09 20:42:26
Autor: Poldek
parkowanie prostopadłe
RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Po uruchomieniu silnika zaczynają z tyłu samochodu wylatywać spaliny. Spaliny są niezdrowe i łanie nie pachną.
Chciałbyś, żeby w okno Twojego dziecka leciały spaliny?

Data: 2014-11-09 20:45:49
Autor: Liwiusz
parkowanie prostopadłe
W dniu 2014-11-09 20:42, Poldek pisze:
RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Romek ma to gdzieś, bo mieszka na 3. piętrze. I teraz, wygodnie siedząc
w fotelu, trolluje że nikt mu nie ma prawa mówić jak parkuje, a jak się
komuś nie podoba, to się może z parteru wyprowadzić ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-11-09 21:23:01
Autor: Shrek
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-09 20:45, Liwiusz wrote:

[...]

A potem jak się ktoś wkurwi i mu gwoździem przejdzie po drzwiach, to pierwszy będzie się darł że tak nie wolno;)

Shrek.

Data: 2014-11-09 21:45:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie prostopadłe
Hello Shrek,

Sunday, November 9, 2014, 9:23:01 PM, you wrote:

[...]

Dlaczego ktoś miałby robić coś tak głupiego?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-11-09 22:13:44
Autor: Shrek
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-09 21:45, RoMan Mandziejewicz wrote:

[...]

Bo jak ktoś ma w dupie, żeby nie smrodzić komuś w okno, to ten ktoś komu smrodzisz może mieć potem w dupie, ze chcesz mieć ładną blacharkę.

Shrek.

Data: 2014-11-09 22:18:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie prostopadłe
Hello Shrek,

Sunday, November 9, 2014, 10:13:44 PM, you wrote:

[...]

Ale ja nie parkuję przy kimś, kto mieszka w piwnicy i ma obyczaj
rysowania samochodów gwoździami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-11-12 10:21:06
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
parkowanie prostopadłe
Dnia 2014-11-09, o godz. 22:13:44
Shrek <1@wp.pl> napisał(a):

Bo jak ktoś ma w dupie, żeby nie smrodzić komuś w okno, to ten ktoś
komu smrodzisz może mieć potem w dupie, ze chcesz mieć ładną
blacharkę.

Nie zawsze ma w dupie - często takie tabliczki wiszą od wielu lat choć
nie mają sensu. Zastanawiam się np. po co takie tabliczki o parkowaniu
przodem do budynku wiszą na dwóch budynkach koło mnie gdzie na parterze
jest ściana z wyprowadzonymi "kominami" wentylacyjnymi z podziemnego
garażu a wyższe piętra są nadwieszone nad parkingiem także to w którą
stronę stoi samochód nie ma najmniejszego znaczenia. A lepiej się tam
parkuje tyłem do budynku bo uliczka dość ruchliwa (dojazd do sporej
szkoły) i po prostu bezpieczniej jest ruszać z parkingu przodem do
ulicy bo widoczność przy wyjeżdżaniu lepsza.

Zdrówko

Data: 2014-11-12 15:14:31
Autor: Andrzej Lawa
parkowanie prostopadłe
W dniu 12.11.2014 10:21, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

[...]

I dzięki temu można wyjechać sprawniej i szybciej, czyli krócej smrodzić pod oknami.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-11-12 17:37:27
Autor: Shrek
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-12 10:21, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

[...]

Z ciekawości - a wcześniej miały?

Jak nikomu nie przeszkadza, to i pewnie nikt walki o to parkowanie tyłem nie będzie uskuteczniał, więc problem będzie raczej teoretyczny.

[...]

Hm - ciekawy przypadek - w sumie wyrzurnie z garaży chyba nie mogą być w powierzchni terenu, jeśli wyżej jest budynek.

Shrek.

Data: 2014-11-13 14:34:06
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
parkowanie prostopadłe
Dnia 2014-11-12, o godz. 17:37:27
Shrek <1@wp.pl> napisał(a):

> Nie zawsze ma w dupie - często takie tabliczki wiszą od wielu lat
> choć nie mają sensu.

Z ciekawości - a wcześniej miały?

Wrzucił ktoś tu stan prawny bodajże z 1986 roku.
Jak nikomu nie przeszkadza, to i pewnie nikt walki o to parkowanie
tyłem nie będzie uskuteczniał, więc problem będzie raczej teoretyczny.

Potrafi się niestety trafić dziadek-partyzant który uważa że ma prawo
egzekwować po swojemu to co na tabliczce napisano. Miałem kiedyś w
bloku takiego co wymalował numery swojego samochodu na parkingu,
stawiał pachołek a w końcu zamontował słupek z zamkiem. I wzywał
policję/SM jak ktoś tam stanął "bo to jego miejsce". Taki charakter.
Skończył jak drugi sąsiad pod jego nieobecność zaspawał słupek na amen
- wraz z zablokowanym w środku samochodem. Mimo dochodzenia nie znalazł
  żadnego świadka bo wszyscy mieli go dość. Po prostu trafiają się dość
  często kolesie którzy będą się kłócić dla samej kłótni. Nawet kasa
  nie ma znaczenia. Koło mnie spółdzielnia mieszkaniowa chciała na
  terenie starych garaży wybudować budynek. Wykupiła wszystkie boksy
  poza jednym. Jego właściciel emeryt negował i zaskarżał wszystkie
  decyzje spółdzielni. Oferta spółdzielni za boks z pustaków to w
  ostatecznej wersji była normalna cena za garaż, 2 miejsca parkingowe
  w nowym budynku i 45-metrowe mieszkanie w zamian za zgodę. A dziadek
  twardo - nie bo nie. Żył dla samej kłótni i tego że o nim się mówi -
  jak celebryta. Sprawa trwała ponad 6 lat - w końcu zawał, zgon a syn
  spadkobierca w 2 miesiące przyjął warunki spółdzielni. I dlatego tak
  długo bo wcześniej formalności nie dało rady załatwić. ;-)

> [...]

Hm - ciekawy przypadek - w sumie wyrzurnie z garaży chyba nie mogą
być w powierzchni terenu, jeśli wyżej jest budynek.

Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej ale często są wyprowadzone na
elewację budynku albo na wewnętrzny dziedziniec kilka metrów nad
ziemię.

Zdrówko

Data: 2014-11-09 21:44:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie prostopadłe
Hello Liwiusz,

Sunday, November 9, 2014, 8:45:49 PM, you wrote:

[...]

[...]
Romek

Dla bliskich. Dla ciebie Roman.

ma to gdzieś, bo mieszka na 3. piętrze.

Na 1 pietrze.

I teraz, wygodnie siedząc w fotelu,

Na kiblu mam siedzieć?

trolluje

Chyba ty.

że nikt mu nie ma prawa mówić jak parkuje, a jak się
komuś nie podoba, to się może z parteru wyprowadzić ;)

Mojego sąsiada z dołu nie obchodzi, czy parkuję przodem czy tyłem.
Mamy większe problemy niż miejsce parkowania samochodu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-11-09 22:03:59
Autor: Czesław Wiśniak
parkowanie prostopadłe
Mojego sąsiada z dołu nie obchodzi, czy parkuję przodem czy tyłem.

Może od tej strony ma tylko kibel :)

Data: 2014-11-09 21:42:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
parkowanie prostopadłe
Hello Poldek,

Sunday, November 9, 2014, 8:42:26 PM, you wrote:

[...]

[...]

To, w która stronę polecą spaliny bardziej zależy od siły i kierunku
wiatru a nie od ustawienia samochodu. Moje dziecko mieszka na 18
piętrze. 8000km stąd i raczej obawia się smogu, mieszkając w kraju,
który cznia problemy ekologiczne. Na szczęście ocean blisko i smog
napada rzadko.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-11-12 15:11:09
Autor: Andrzej Lawa
parkowanie prostopadłe
W dniu 09.11.2014 20:42, Poldek pisze:

Po uruchomieniu silnika zaczynają z tyłu samochodu wylatywać spaliny.
Spaliny są niezdrowe i łanie nie pachną.
Chciałbyś, żeby w okno Twojego dziecka leciały spaliny?

Myślisz, że jak ktoś stanie odwrotnie, to spaliny nie wylatują?

Albo grzecznie idą w drugą stronę bez względu na kierunek wiatru?

Data: 2014-11-12 17:39:04
Autor: Shrek
parkowanie prostopadłe
On 2014-11-12 15:11, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Generalnie jest jednak różnica czy masz rurę dwa metry od siebie w twoja stronę, czy sześć dalej w drugą. Wydaje się to tak oczywiste, że nie trzeba tego udowadaniać.

Shrek.

parkowanie prostopadłe