parkowanie prostopadłe

Data: 2014-11-09 16:30:10
Autor: ToMasz
parkowanie prostopadłe
W dniu 09.11.2014 15:52, PiteR pisze:
Czy znak "parkować przodem do budynku" jest legalny czy to wymysł
pana Zdziśka właściciela budynku, który sobie zamówił taki napis
u pana Mietka i postawił.
Pytanie czyj to budynek. jeśli wymysł właściciela, to wszystko jest legalne (o ile nie łamie innych przepisów)

Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?
mieszkańcy wolą aby golfy2 nie były zwrócone rurą wydechową w stronę ich okien.
Czy można sobie koło budynku wyrysować kopertę i postawić znak
"Dla pojazdów zaopatrzenia" na nie swojej ziemi?
_nie na swojej ziemi_ to trudne zagadnienie. o ile wyrysujesz na prywatnym gruncie, to na 99% właściciel się odnajdzie i narobi Ci kłopotów. o ile to grunt należący do miasta, albo do wielu osób, albo zarządzany przez kogoś tam kto ma w nosie wszystko - na 99% nic Ci się nie stanie, nikt nie będzie robił problemów.
ToMasz

Data: 2014-11-09 16:39:07
Autor: PiteR
parkowanie prostopadłe
na  ** p.m.s **  ToMasz pisze tak:

[...]

dlaczego? Jego jest dom jednorodzinny, ściana i metr trawnika. Za krawężnikiem jest parking wspolnoty.

Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?
mieszkańcy wolą aby golfy2 nie były zwrócone rurą wydechową w stronę ich okien.

sram na to co mieszkańcy wolą. Interesuje mnie co mówi prawo.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

Data: 2014-11-09 16:25:01
Autor: tᴏ
parkowanie prostopadłe
PiteR wrote:

sram na to co mieszkańcy wolą. Interesuje mnie co mówi prawo.

Prawo mówi, żebyś nie parkował tyłem do budynku. Chyba, że ostatnio coś się zmieniło.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-11-09 22:10:56
Autor: ToMasz
parkowanie prostopadłe
W dniu 09.11.2014 16:39, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  ToMasz pisze tak:

[...]

parking na parę aut musi być ileśtam metrów od okien, chyba 3, a na więcej niż 7 aut jeszcze dalej. nie podam podstawy prawnej, ale jak im będziesz robił na złość, to nikt nie będzie parkował. nie warto.

sram na to co mieszkańcy wolą. Interesuje mnie co mówi prawo.
to nie o prawo chodzi. jeśli amerykanin, niemiec czy też inny kierowca z cywilizowanego świata chce zaparkować, szuka właściciela i prosi o pozwolenie. Jeśli polak chce zaparkować, patrzy czy niema kolców, słupków i ryje się autem. Tak zostaliśmy wychowani

ToMasz

Data: 2014-11-10 12:15:03
Autor: tᴏ
parkowanie prostopadłe
ToMasz wrote:

[...]

Właściciela czego? Jak ktoś jest naprawdę właścicielem i ma naprawdę wyłączne prawo do miejsca, to sobie może postawić np. słupek i zwykle to robi. Problem w tym, ze u nas jest mnóstwo "właścicieli", którzy uzurpują sobie prawo do miejsc parkingowych w ich okolicy (a czasem do jakiegoś konkretnego), chociaż wcale takiego prawa nie mają. Sytuacja w której konkretna osoba ma wyłączne prawo do jakiegoś konkretnego miejsca w przestrzeni publicznej jest niezwykle rzadka.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-11-10 12:55:11
Autor: masti
parkowanie prostopadłe
tᴏ wrote:

ToMasz wrote:

[...]

Właściciela czego?

terenu. I ten właściciel może te miejsca przydzielić.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-11-12 18:23:16
Autor: tᴏ
parkowanie prostopadłe
masti wrote:

[...]

To, czy może na terenie publicznie dostępnym to kwestia co najmniej dyskusyjna. Ale mniejsza o to, racz zauważyć, do jakiej wypowiedzi się odnosiłem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-11-12 15:12:54
Autor: Andrzej Lawa
parkowanie prostopadłe
W dniu 09.11.2014 22:10, ToMasz pisze:

[...]

ROTFL

A ty jakiś kontakt z rzeczywistością posiadaszy, czy skupiasz się na swojej własnej fantazji?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

parkowanie prostopadłe