parkowanie w Warszawie

Data: 2010-11-07 18:08:34
Autor: Michal Jankowski
parkowanie w Warszawie
lukasz <anti20@no.spam.o2.pl> writes:

Wybierma sie do Warszawy w dniach 11 - 14 listopad. Jakich utrudnien
moge sie spodziewac z dojazdem do Solec z tytulu defilad, czy imprez z
okazji dnia 11/11

Gdzie dokładnie na Solec? Trasą Łazienkowską i Wisłostradą raczej
przejedziesz bez problemu.

Czy za parkowanie w strefie platnej w weekendy i swieta rowniez
obierane sa oplaty (11, 13, 14) ?

Parkowanie w strefie jest bezplatne w weekendy i swieta, a takze 12
listopada (oraz Wigilie, Sylwestra itd).

  MJ

Data: 2010-11-07 18:49:02
Autor: lukasz
parkowanie w Warszawie
Michal Jankowski pisze:

Gdzie dokładnie na Solec? Trasą Łazienkowską i Wisłostradą raczej
przejedziesz bez problemu.

na Zagorna, wlasnie myslalem o lazienkowskiej, thx

Czy za parkowanie w strefie platnej w weekendy i swieta rowniez
obierane sa oplaty (11, 13, 14) ?

Parkowanie w strefie jest bezplatne w weekendy i swieta, a takze 12
listopada (oraz Wigilie, Sylwestra itd).

generalnie mam spodziewac sie jakis problemow z znalezieniem parkingu w okolicy zagornej ?

pzdrw

Data: 2010-11-07 19:24:35
Autor: DŻejKej
parkowanie w Warszawie
okolicy zagornej ?

nie w świeto

jk

Data: 2010-11-07 19:57:42
Autor: Michal Jankowski
parkowanie w Warszawie
lukasz <anti20@no.spam.o2.pl> writes:

generalnie mam spodziewac sie jakis problemow z znalezieniem parkingu
w okolicy zagornej ?

Rewalacja to nie jest, ale w okresie swiatecznym powinno sie udac.
Klik, sprawdzam czy nie ma w tym czasie meczu na Legii, nie ma (Legia
gra w Krakowie), no to spoko.

  MJ

parkowanie w Warszawie