parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji

Data: 2010-06-14 10:31:13
Autor: Rafał
parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
On 14.06.2010 10:23, Szymon Łuczak wrote:
Parowują mi szyby zaraz po wyłączeniu klimatyzacji ale w tak strasznym
tempie że zaraz po wyłączeniu klimy po 2-3 minutach mam mleko na szybach
i nic nie widać. Co może być przyczyną ? osuszacz jakieś przytyki w
przewodach ?? Przyznam szczerze że do klimy się nigdy nie dotykałem a
chciałbym chociaż wstępnie sprawdzić/spytać zanim zacznę wydawać kasę na
nietrafione naprawy

Pacjent astra II / 1.7 TD

a obieg powietrza nie masz czasem na zamknięty?

Data: 2010-06-14 10:32:40
Autor: krzysiek82
Rafał pisze:
a obieg powietrza nie masz czasem na zamknięty?

właśnie, ewentualnie zapaprany filtr kabinowy. Jak filtr jest brudny to tak jakby obieg był zamknięty.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-14 10:43:22
Autor: Szymon Łuczak
krzysiek82 pisze:
Rafał pisze:
a obieg powietrza nie masz czasem na zamknięty?

właśnie, ewentualnie zapaprany filtr kabinowy. Jak filtr jest brudny to tak jakby obieg był zamknięty.

filtr nówka,

Data: 2010-06-14 10:43:05
Autor: Szymon Łuczak
Rafał pisze:
[...]

obieg otwarty.

parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji