parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji

Data: 2010-06-14 10:34:21
Autor: Cavallino
parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
Użytkownik "Szymon Łuczak" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv4otp$f53$1news.man.bydgoszcz.pl...
Parowują mi szyby zaraz po wyłączeniu klimatyzacji ale w tak strasznym tempie że zaraz po wyłączeniu klimy po 2-3 minutach mam mleko na szybach i nic nie widać.

Podczas jazdy w słońcu też, czy tylko w deszczu lub gdy się zatrzymasz po wyłączeniu klimy?
Bo ja tak miałem w chyba każdym aucie z klimą, ale tylko przy tych drugich przypadkach.

Data: 2010-06-14 10:44:31
Autor: Szymon Łuczak
Cavallino pisze:
[...]

słońce deszcz upał cały czas tak samo :( warunki atmosferyczne niestety nie mają wpływu.

Data: 2010-06-14 10:46:54
Autor: krzysiek82
Szymon Łuczak pisze:
słońce deszcz upał cały czas tak samo :( warunki atmosferyczne niestety nie mają wpływu.

to źle, poszukaj wycieku gdzieś na dole, bo płyn z nagrzewnicy musi gdzieś uciekać, chociaż u mnie wyciek był na tyle niewielki że szybko odparowywało i śladów nie było widać, nie obyło się bez demontażu deski (upierdliwa robota)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-14 10:49:29
Autor: Szymon Łuczak
[...]

Niby na postoju jest lepiej.

Data: 2010-06-14 10:52:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Szymon Łuczak" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv4qeo$f9b$8news.man.bydgoszcz.pl...
[...]

Lepiej?
Powinno być gorzej, bo wentylacja dużo gorsza.
Nie rozumiem przypadku.

Data: 2010-06-14 11:06:50
Autor: Szymon Łuczak
Cavallino pisze:
[...]

No właśnie też jestem cały głupi :)

parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji