parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji

Data: 2010-06-14 20:09:38
Autor: V-Tec
parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
Szymon Łuczak pisze:
Parowują mi szyby zaraz po wyłączeniu klimatyzacji ale w tak strasznym tempie że zaraz po wyłączeniu klimy po 2-3 minutach mam mleko na szybach i nic nie widać. Co może być przyczyną ? osuszacz jakieś przytyki w przewodach ?? Przyznam szczerze że do klimy się nigdy nie dotykałem a chciałbym chociaż wstępnie sprawdzić/spytać zanim zacznę wydawać kasę na nietrafione naprawy

moim skromnym zdaniem tak się dzieje i tyle, miałem to w 2 autach z klimą (a miałem 2 auta z klimą). jak się da nadmuch to z czasem powinno odparować, chyba, że deszcz pada - wtedy strasznie trudno odparowuje.

--
pozdrawiam,
W.

parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji