partnera do założenia bazy

Data: 2009-03-25 15:28:47
Autor: dawid
partnera do założenia bazy
witam szukam wspólnika do założenia bazy nukowej, narazie na mazurach a w przyszłości w wenezueli ,wymagania troche kasy ,duzo chęci ,mnóstwo czasu .tel 888159871 jak nie odbieram to oddzwonie                                                                                                                                                                              --

Data: 2009-03-25 18:49:46
Autor: Zboj
partnera do założenia bazy

Tak z ciekawości spytam - gdzie chcesz krzewić nurkowanie w Wenezueli? Tam są 2 atrakcje - Los Roques i na prawdę silne na wysepkach Coche prądy morskie. Pierwsza lokalizacja jest trudnym tematem w kontekście założenia nowej bazy, druga dostępna tylko ze wschodniego brzegu Margarity - spora przeprawa dość mocną łodzią lub RIBem. Pytam z ciekawości, bo Wenezuela powala interiorem, ale nurkowo... to raczej skromnie. Chyba, że coś pominąłem? Stąd pytanie - czemu w Wenezueli? :-)

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-03-25 21:50:01
Autor: dawid
partnera do założenia bazy

[...]

-- -- -
Zboj (Piotr Marciniak)
   zboj \at/ mnc.pl

witaj w planach jest margarita narazie przyjaciel kupil tam część hotelu i
to takie plany tambylcy mówią ze można i sa za więc myśle nad tym

Data: 2009-03-27 13:53:04
Autor: Zboj
partnera do założenia bazy

[...]

To przyjmij dobrą radę od uczestnika nurkowań na Margaricie i... zainwestuyj w wycieczkę i nurkowania, zanim zainwestujesz tam w bazę. Ja wiem, że nurkowac można wszędzie. A woda ciepła. Dodatkowo lokalnie konkurencji wiele nie ma. Warto jednak, byś sprawdził miejsce dokładnie sam przed tak złożoną inwestycją, jak uruchomienie bazy.

Pozdrawiam i powodzenia,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-03-26 02:54:24
Autor: Michal
partnera do założenia bazy
Mozesz mi przeslac troche wiecej info na priva?Obecnie przebywam w Brazylii i nie mam za bardzo jak zadzwonic.Dzieki.

Data: 2009-03-26 15:09:33
Autor: dawid
partnera do założenia bazy
w związku z wieloma pytaniami smsowymi i telefonicznymi odpowiadam: nie potrzebuje kasy tylko wspólnika ! sam jestem instuktorem padi od wspólnika wymagam , uczciwości,zaangażownia ,kreatywności i  czasu bo sam prowdze inne jeszcze interesy , i nie ogarne wszystkiego sam , nadal szukam!

--

partnera do założenia bazy