partycja serwisowa jak to zbootowac gdy nie ma loadera!

Data: 2009-03-22 14:03:39
Autor: Olek
partycja serwisowa jak to zbootowac gdy nie ma loadera!
jasio wrote:
Witam!

Mam ibm/lenovo r60e.
Zagubiłem do niego plyty instalacyjne z systemem.
Mam oryginalny dysk twardy, na ktorym mam partycje systemowa z recovery systemu. Rzecz w tym, ze w wyniku roznych moich działań - instalacja roznych bootloaderów - nie jest mozliwe dostanie sie przy starcie do tej partycji.
Widac ja jedynie w systemie w "zarzadzaniu dyskami". Tak jak napisalem nie sposob z niej jednak zbootowac. Chce sie tam jakos dostac, bo system mi juz powoli siada. Czy ktos ma pomysl jak to zrobic?

TO juz bedzie sukces.
A w ogole to chcialbym przeniesc ta partycje na inny (szybszy i wiekszy) dysk, by komp dzialal wlasnie na tym dysku.. no ale juz o tym nawet nie marze...

Czy macie jakas koncepcje jak to zrobic?

wypal na płytkę i odpal:

http://gparted.sourceforge.net/

nie wiem czy to pomoże - w każdym razie ostrożnie z opcjami... program imho bardzo dobry do wszelkich operacji na partycjach - i w pyte stabilny, czego nie można powiedzieć o np. partition magicu, który potrafił mi się wywalić w połowie resize'a partycji (SUX)....

pozdry

partycja serwisowa jak to zbootowac gdy nie ma loadera!