partycja systemowa - polaczenie z rozszerzoną

Data: 2016-07-15 19:32:23
Autor: marfi
partycja systemowa - polaczenie z rozszerzoną
Użytkownik "Em Gie" <mirekgutowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:c0504c01-3abb-428d-a3be-48941ec02863googlegroups.com...
mam partycje podstawowa 30GB (c:) i rozszerzona 470GB (d: e: f: g:)w tym pierwsza logiczna 100GB.

Jak, nie ruszajac pozostalych logicznych (dane, dokumenyty etc) zwiekszyc podstawowa na powiedzmy 60GB kosztem tej pierwszej logicznej??

Pewnie można inaczej ale ja po prostu zrobiłbym (tak już robiłem) backup/restore każdego dysku.
Zresztą bez wstępnego zrobienia kopii zapasowej całosci to igranie z ogniem.

--
marfi

partycja systemowa - polaczenie z rozszerzoną