partycjonowanie SSD - jakieś specjalne wymogi?

Data: 2012-03-01 18:25:06
Autor: Rafal
partycjonowanie SSD - jakieś specjalne wymogi?

ToMasz wrote:

witam

ostatnio wiele osób prosi o poradę w kwestii zakupu dysku SSD. Następny
krok to partycje. Jakiś czas temu czytałem (chyba tutaj) o jakimś dysku,
który został tak niefortunnie podzielony że nie osiągał pełnej prędkości
( a może to była karta SD?)
Tak więc czy są jakieś specjalne wymogi co do partycjonowania dysków SSD?

Na ogół tak, tak jak z dyskami powyżej 2T.
Dlatego lepiej to zrobić narzędziem dołączonym do Win7,
wtedy problemu nie będzie żadnego

Data: 2012-03-01 18:33:16
Autor: ToMasz
W dniu 01.03.2012 18:25, Rafal pisze:

ToMasz wrote:

[...]

dyski ssd to raczej tak raczej w okolicy 100 GB a nie terabajty! po zatym nie każdy ma win7....
ToMasz

Data: 2012-03-01 18:37:44
Autor: Rafal
ToMasz wrote:

> Na ogół tak, tak jak z dyskami powyżej 2T.
> Dlatego lepiej to zrobić narzędziem dołączonym do Win7,
> wtedy problemu nie będzie żadnego

dyski ssd to raczej tak raczej w okolicy 100 GB a nie terabajty!

i co z tego?
w dyskach 2T występuje pewien problem z partycjonowaniem,
podobnie zresztą jak dyski SSD i to chciałem zaznaczyć

po
zatym nie każdy ma win7....

podałem jedno z narzędzi

Data: 2012-03-02 16:03:13
Autor: MC
Użytkownik "Rafal" <bezspamu@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4F4FB3E8.CE74B33ANOSPAM.gazeta.pl...

> [...]

w dyskach 2T występuje pewien problem z partycjonowaniem,
podobnie zresztą jak dyski SSD i to chciałem zaznaczyć

To lepiej już nie zaznaczaj.

partycjonowanie SSD - jakieś specjalne wymogi?