partyjny zakaz wysmiewania platfusow Tuska

Data: 2009-04-18 08:17:04
Autor: wawa
partyjny zakaz wysmiewania platfusow Tuska

Polityczna wojna w praskim domu kultury Ryszard Makowski (52 l.), satyryk znany
z kabaretu OT.TO, straci pracę w praskim domu kultury, bo nie jest "poprawny
politycznie".
Ryszard Makowski (52 l.), znany satyryk, od 5 lat kieruje Domem Kultury Praga.
Niestety, właśnie czeka na zwolnienie z pracy. Dlaczego? Zarząd dzielnicy nie
pozostawił mu złudzeń - musi zwolnić miejsce następcy wybranemu z politycznego
klucza.
  A Makowski, jak to satyryk, często nie zostawia suchej nitki na władzach. 5 lat
owocnej pracy, dobrze prosperujący dom kultury, liczne koncerty sław i zespołów.
Na każdej imprezie zjawiają się tłumy. To jednak dla władz dzielnicy za mało i,
zamiast docenić pracę dyrektora Makowskiego, kupczą jego posadą.

PO go nie kocha

Okazuje się, że po wygranych ponad rok temu wyborach lokalne władze dzielą się
funkcjami na miejskich stanowiskach. Teraz ktoś dopatrzył się, że domem kultury
wciąż rządzi "niepoprawny politycznie" dyrektor. I właśnie jego zastępcą ma
zostać ktoś protegowany przez klub SLD, mający w radzie dzielnicy jedynie
czterech radnych. To jednak wystarcza, by ustawić swojego człowieka w domu
kultury. Oczywiście tym kimś nie jest Makowski, który w repertuarze wśród wielu
piosenek ma też utwór pt. "Platforma cię kocha". Ośmiesza w nim rządzącą partię.

Młodszy z SLD

PO może i kocha, ale nie dyrektora, który od kilku tygodni pracuje w zawieszeniu.
- Oficjalnie wypowiedzenia nie dostałem, ale na spotkaniu w urzędzie dzielnicy
usłyszałem od zarządu, że mogę szukać sobie nowego zajęcia. Na moje miejsce ma
przyjść ktoś młodszy, co tak naprawdę oznacza: ktoś zaproponowany przez lokalny
SLD! - rozkłada ręce satyryk. - Przez to nie zorganizowałem dwóch dużych imprez,
które co roku się odbywały. Nie wiem po prostu, co ze mną będzie - dodaje Makowski.
W urzędzie nikt jednak nie chce potwierdzić tej politycznej roszady. -
Zwolnienia na razie nie ma, jednak niewykluczone, że zostanie rozpisany konkurs
na stanowisko dyrektora domu kultury - powiedziała jedynie rzeczniczka dzielnicy
Beata Bielińska.

"Platforma cię kocha"

Kiedyś władza chciała, żeby ją kochać, a teraz jest odwrotnie. Teraz państwo
jest przyjazne

Czy to rankiem, czy wieczorem
Poseł miło się uśmiecha
Wymachując wibratorem
Platforma cię kocha

Czy chcesz tego, czy nie
Platforma cię kocha
Jest romantycznie

Nikt nikogo już nie skłóca
Ku sielance kraj się skłania
Premier jak ma dzikie oczy
To wyłącznie z pożądania
Platforma cię kocha

źródło: Superexpress

--

partyjny zakaz wysmiewania platfusow Tuska