parujace okulary

Data: 2013-11-10 09:56:11
Autor: adam
parujace okulary
Witam,
Jakiego srodka uzywacie na parujace okulary?
Ja kupilem antifog Arena ale jednak nie spelnia swojego zadania. Podczas jazdy w niskiej temperaturze jak sie zatrzymuje (zwalniam) od razu okulary zachodza mgla (od ciepla twarzy).
Okulary to jakies tanie plastiki z Decathlonu.
Pzdr
Adam

Data: 2013-11-10 09:36:54
Autor: 2late
parujace okulary
On 10/11/2013 08:56, adam wrote:

[...]

Ja podnosze glowe do gory, znaczy patrze przed siebie a nie na nogi. Troche pomaga.

Data: 2013-11-10 10:33:27
Autor: Jacek
parujace okulary
W dniu 2013-11-10 09:56, adam pisze:
[...]
Co Ty jesteś Pieńkowska z TV?
Praw fizyki nie zmienisz żadnym smarowidłem i woda się ZAWSZE będzie skraplać. Smarowidło powoduje tylko tyle, że woda rozpływa się w postaci warstwy i nie robią się kropelki, przez które nie widać.
Kluczem do sukcesu może być lepsza wentylacja.
Jacek

Data: 2013-11-11 10:13:29
Autor: piecia aka dracorp
parujace okulary
Dnia Sun, 10 Nov 2013 09:56:11 +0100, adam napisał(a):

[...]
W optyku za około 5zł jest płyn do spryskiwania okularów. Sprawdza się ale szybko schodzi.
Zawsze jest własna ślina, jak to nurkowie robią.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-11-11 12:37:18
Autor: Akarm
parujace okulary
W dniu 2013-11-10 09:56, adam pisze:
Jakiego srodka uzywacie na parujace okulary?

Ja stosuję Okulan.
Byłem sceptycznie nastawiony do różnych cudownych ¶rodków, aż spotkałem pani±, która w ramach promocji przetarła mi okulary tym specyfikiem. Po kilku dniach bez zaparowanych okularów wróciłem i kupiłem. :)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-11-11 18:56:17
Autor: Chocobo
parujace okulary
[...]

Albo się nie zatrzymuj :) albo zainwestuj w gogle. Problem zdecydowanie bardziej mniejszy wtedy, aczkolwiek to raczej na zimowe temperatury,a nie to co teraz.

Marcin

Data: 2013-11-12 08:38:35
Autor: rmikke
parujace okulary
W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 18:56:17 UTC+1 użytkownik zly napisał:
> [...]

Albo się nie zatrzymuj :) albo zainwestuj w gogle. Problem zdecydowanie bardziej mniejszy wtedy, aczkolwiek to raczej na zimowe temperatury,a nie to co teraz.

Gogle też paruj±, jak po szybkiej jeĽdzie staniesz na ¶wiatłach.

Tak zupełnie nie a propos (*), mam na zbyciu składane gogle Uvex...

(*)Wężykiem, Jasiu, wężykiem.

Data: 2013-11-12 19:56:31
Autor: Chocobo
parujace okulary
W dniu 2013-11-12 17:38, rmikke pisze:

Gogle też paruj±, jak po szybkiej jeĽdzie staniesz na ¶wiatłach.

Oczywi¶cie zależy jak i jak długu jedziesz. Ja mam gogle Dragon DX zdaje się i przy temperaturach poniżej -10C, różnica między nimi a okularami jest kolosalna. Oczywi¶cie, prędzej czy póĽniej zaparuj±, ale zdecydowanie póĽniej niż okulary. No i z racji tego, że zakrywaj± dużo więcej s± o niebo cieplejsze. Na twarzy nie czuć mrozu. Minus jest taki, że s± za ciepłe na temperatury około zerowe.

Marcin

Data: 2013-11-12 21:18:09
Autor: piecia aka dracorp
parujace okulary
Dnia Tue, 12 Nov 2013 19:56:31 +0100, Chocobo napisał(a):

Oczywiście zależy jak i jak długu jedziesz. Ja mam gogle Dragon DX zdaje
się i przy temperaturach poniżej -10C, różnica między nimi a okularami
jest kolosalna. Oczywiście, prędzej czy później zaparują, ale
zdecydowanie później niż okulary. No i z racji tego, że zakrywają dużo
więcej są o niebo cieplejsze. Na twarzy nie czuć mrozu. Minus jest taki,
że są za ciepłe na temperatury około zerowe.
Aż będę musiał kupić na tą zimę gogle i samemu sprawdzić. Dzisiaj godzinka na rowerze przy 5° i czułem jak mnie wiatr po oczach smera. Czasami to przeszkadza a z goglami może być lepiej.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-11-12 08:24:05
Autor: bans
parujace okulary
W dniu 2013-11-10 09:56, adam pisze:

Witam,
Jakiego srodka uzywacie na parujace okulary?

Suchego (!) i dobrze roztartego na okularach mydła.

--
bans

parujace okulary