pas do wlaczania sie do ruchu

Data: 2011-08-17 17:50:49
Autor: Marcin Jan
pas do wlaczania sie do ruchu
W dniu 11-08-17 15:07, go! pisze:
Sytuacja:
Jak na zdjeciu
http://img40.imageshack.us/img40/1919/10082011284.jpg

Pytanie:
1) Co powoduje kierowcami jadacymi taka droga 60-70km/h
2) Czy mozna za to karac, jesli tak to jak i czy Policja to robi?

PS. Szlag mnie trafia codzien, jak nie moge sie wlaczyc do ruchu na
autostradzie przez jakiegos barana-spacerowicza :/

a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.jpg

droga z Sosnowca na Katowice przy Realu. Rozumiem że wcześniej jest wiadukt ale za wiaduktem nie potrzebnie już są betony.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-08-17 18:53:48
Autor: dremka
Marcin Jan napisal:

a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.jpg

droga z Sosnowca na Katowice przy Realu.

To jest w ogóle dziwnie zrobione, w tym rozwiązaniu akurat musi być krótkie, bo zaraz jest most nad Brynicą, którego szerokość tej rozbiegówki nie przewiduje. Pytanie, czy nie można było jej zacząć wcześniej, tuż za wspomianym przez Ciebie wiaduktem. A tak przez barierki i odległość od głównej drogi guzik widać i ciężko pchać się tam szybciej niż 80.

--
dremka

Data: 2011-08-17 19:24:53
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-08-17 18:53, dremka pisze:
Marcin Jan napisal:

[...]

dokładnie, nie raz się nabrałem że wóz rozpędziłem a tu zonk. Tylko parę metrów rzeczywistej rozbiegówki.

pozdrawiam
marcin jan

ps. może jak temat się rozwinie to podeślę do GDDKIA choć pewnie palcem nie kiwną.

Data: 2011-08-18 14:20:08
Autor: Bydlę
On 2011-08-17 15:50:49 +0000, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> said:

a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.jpg

Tam jest tego ze sto metrów na rozpędzenie się.
Mało?

--
Bydlę

Data: 2011-08-19 00:23:49
Autor: dremka
[...]

Tak, tylko akurat tam niewiele widać, więc równie dobrze to rozpędzenie musisz ostro shamować, jeśli trafi się sznur mobilów...

--
dremka

Data: 2011-08-19 10:45:13
Autor: Bydlę
On 2011-08-18 22:23:49 +0000, "dremka" <dremkaprecz@zespamem.gazeta.pl> said:

[...]

Ekhem, czasami tam jeżdżę.
Będę obstawał przy tym, że da się na takim dystansie rozpędzić się i włączyć do ruchu.
:-)

więc równie dobrze to rozpędzenie musisz ostro shamować,

…gdy już wcześniej widzę, że trzeba będzie inaczej to zrobić, jak w F1 startować.
:)

--
Bydlę

Data: 2011-08-19 19:14:31
Autor: Marcin Jan
On 2011-08-17 15:50:49 +0000, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> said:

a mnie zastanawia dlaczego drogowcy wymyślili taki krótki pas:
http://imageshack.us/photo/my-images/710/schowek009.jpg

Tam jest tego ze sto metrów na rozpędzenie się.
Mało?

rzeczywiście cały ma ca. 92 m, ale auto mieści się tak do ca. 60-go metra. potem jest już wąsko. A biorąc pod uwagę wcześniej długą prostą to te 60 m to ciut mało.
pozdr
m j

Data: 2011-08-19 22:20:42
Autor: Bydlę
On 2011-08-19 17:14:31 +0000, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> said:

biorąc pod uwagę wcześniej długą prostą to te 60 m to ciut mało.

Tylko tym, którzy nie potrafią posługiwać się samochodem.

Sprawdź kiedyś jaką prędkość osiągasz na 60 metrach, przy normalnym dynamicznym starcie.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-08-23 08:29:11
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-08-19 22:20, Bydlę pisze:
On 2011-08-19 17:14:31 +0000, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> said:

[...]

ok. jeśli nikt na tym pasie nie jedzie przedemną to nie ma problemu można wmiarę łagodnie włączyć sie do ruchu. Ale jeśli jedzie ktoś wolniej to już robi się mało miejsca. Oczywiście dużo też zależy jaki jest uch na prawym pasie. Tak czy owak mogli zrobić dłuższy pas bo jest miejsce.
Pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-08-23 14:39:59
Autor: Bydlę
On 2011-08-23 06:29:11 +0000, Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> said:

[...]

A gdy jest, to i tak musisz na niego poczekać.
Wydaje mi się, że tamten odcinek drogi jest nieco demonizowany.
:-)

Tak czy owak mogli zrobić dłuższy pas bo jest miejsce.

A od kiedy to projektant do spółki z inwestorem przejmują się użytkownikami?
Wszak oni zazwyczaj mieszkają w innym miejscu...
;(

--
Bydlę

pas do wlaczania sie do ruchu