pasek ga¶nie :/

Data: 2010-04-30 02:25:52
Autor: Piter
pasek ga¶nie :/
Kupiłem tydzień temu passata B5 benz 1.6. Poprzedni wła¶ciciel zeznawał że czasem sobie ga¶nie. No i faktycznie po puszczeniu gazu, np przy dojeżdzaniu do swiateł czasem zga¶nie.

Trochę już guglałem ale chciałbym zasięgn±ć jeszcze pmsowej opinii zanim wyrwę mu sercę (znaczy sie paskowi nie ex wła¶cicielowi)

:)

--
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

Data: 2010-04-30 00:27:49
Autor: to
pasek ga¶nie :/
Piter wrote:

Kupiłem tydzień temu passata B5 benz 1.6. Poprzedni właściciel zeznawał
że czasem sobie gaśnie. No i faktycznie po puszczeniu gazu, np przy
dojeżdzaniu do swiateł czasem zgaśnie.

Nie znam tego silnika, ale zwykle takie efekty powoduje zbyt mały przepływ powietrza przy zamkniętej przepustnicy, a więc niesprawny zawór bocznikowy lub rzadziej uświniona przepustnica lub jeszcze rzadziej umorusany kolektor.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-30 10:46:14
Autor: qnick
pasek gaśnie :/
to pisze:
Piter wrote:

[...]

W Passatach najczęściej chyba taki efekt powoduje brudna przepustnica. Sprawdzić błędy komputerem. Zdemontować przepustnicę, wyczyścić, założyć i wykonać kalibrację komputerem po założeniu i powinno pomóc jak nie pomoże i będą błędy z nastawnika przepustnicy to wymienić na nową i zkalibrować nową.

pasek ga¶nie :/