pasek rozrządu Peugeot 406 1.9 td

Data: 2010-04-13 19:37:36
Autor: R2
pasek rozrządu Peugeot 406 1.9 td
witam, co ile km należy wymieniać pasek rozrządu . Model z 1997 roku.
Obecny przebieg 130 tyś mil, z tego co wiem napewno pasek był wymieniany przy przebiegu 67581 mil
Być może również był wymieniany przy przebiegu 115000 mil ale nie ma 100% pewności.
Znalazłem tylko jedna informacje wg której pasek wymienia się co 90 tyś km, czy ktoś może to potwierdzić?

Data: 2010-04-13 19:59:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 13 Apr 2010 19:37:36 +0100, R2 napisał(a):

Znalazłem tylko jedna informacje wg której pasek wymienia się co 90 tyś km, czy ktoś może to potwierdzić?

raczej co 80 kkm, różne źródła różnie podają.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-04-13 22:47:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
R2 pisze:
[...]

Jeśli nie ma pewności co do tych 115k mil, to go wymień i to już.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

pasek rozrządu Peugeot 406 1.9 td