pasek wieloklinowy a chlodnica

Data: 2017-06-05 09:00:50
Autor: Budzik
pasek wieloklinowy a chlodnica
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Zaniedbałem wymianę paska wieloklinowego w swojej Hondzie i dziś
właśnie pękł... na szczęście na parkingu, bo nagły brak wspomagania
kierownicy w tym aucie to nie jest przyjemna rzecz...

Jak mi ostatnio pasek zjechał to wkrecił się w rozrzad.
Takie tam macie dobre serwisy i nie wymienili paska w ASO? ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2017-06-05 12:27:03
Autor: Pszemol
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Ta Honda nie widziała nikogo z serwisu już pewnie 9-10 lat :-)

Tylko siebie mogę obwinić za niefrasobliwość a właściwie głupotę jeśli
chodzi o ten pasek...

Tania i bardzo łatwa sprawa do wymiany a natomiast awaria dosyć
spektakularna :-)

Tak patrzę do notatek, to kupiłem tą Hondę w 2007 jak miała jakieś 47 tyś
mil na liczniku, (we wrzesniu 2008 miała już 63 tyś mil) więc zapewne miała
jeszcze oryginalny pasek.

Pękł wczoraj biedak ten sam przy liczniku 228000. Sporo popracował...

Muszę w Acurze zmienić bo też już pasek ma więcej niż 100k mil.

pasek wieloklinowy a chlodnica