pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)

Data: 2010-01-19 17:42:25
Autor: bratPit
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
Witajcie,
trafiłem na stronę w sieci która przedstawia zaiste ciekaw± pasję,
http://www.moyermade.com/chevyV8.html
czyżby nowe znaczenie downsizingu? :-)
ATSD to mechanika precyzyjna, zegarmistrzostwo czy co¶ jeszcze innego?
Zastanawiam się jak facet robi np pompę oleju do takiego silnika, czy pompę wody? pod mikroskopem?
s± na ¶wiecie pasjonaci...
brat

Data: 2010-01-19 20:05:19
Autor: elmer radi radisson
On 2010-01-19 17:42, bratPit wrote:

Witajcie,
trafiłem na stronę w sieci która przedstawia zaiste ciekaw± pasję,
http://www.moyermade.com/chevyV8.html
czyżby nowe znaczenie downsizingu? :-)
ATSD to mechanika precyzyjna, zegarmistrzostwo czy co¶ jeszcze innego?

widze jeno komunikat "Service Unavailable"

widocznie to przez rozmiary podzespolow ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-01-19 21:31:25
Autor: bratPit
[...]

:/ u mnie zarówno w pracy jak i w domu strona się otwiera bez problemu, może co¶ na chwilę zwisło?
brat

Data: 2010-01-20 10:18:53
Autor: elmer radi radisson
On 2010-01-19 21:31, bratPit wrote:

:/ u mnie zarówno w pracy jak i w domu strona się otwiera bez problemu,
może co¶ na chwilę zwisło?

Teraz dziala, moze za duzy przyplyw widzow im chwilowo wylaczyl usluge.

Piekna robota i jakie detale!

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-01-19 21:10:24
Autor: DoQ
bratPit pisze:
Witajcie,
trafiłem na stronę w sieci która przedstawia zaiste ciekaw± pasję,
http://www.moyermade.com/chevyV8.html
czyżby nowe znaczenie downsizingu? :-)

Mistrzostwo :) Szacun dla tych co to stworzyli..

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-01-19 21:35:12
Autor: Przemek
bratPit wrote:
[...]
 Ciekawe jaka ma moc ,mozna by to zastosowac do jakiegos motoroweru , romet v6 brzmialoby dumnie :)

Data: 2010-01-19 21:40:41
Autor: bratPit
[...]

jak na motorower pewnie za słabe, ale do napędu jakiego¶ modelu samochodu z odpowiednikiem wydechów V6-tki brzmienie mogłoby być faktycznie ciekawe, nie jaka¶ tam popierdółka z modelarskim silnikiem ;-)
brat

Data: 2010-01-20 00:09:01
Autor: WIHEDCNF
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)

Użytkownik "bratPit"

[...]

czekaj no czekaj...
Chevrolet 327 pojemno¶ci miał 5.4 litra
skala 1/6 co daje 5400cm3 przez 6 = 900cm3
powiadasz za słabe do motoroweru 900cm3?
;-)

Data: 2010-01-20 08:37:52
Autor: yabba
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomo¶ci news:hj5e7e$8aq$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "bratPit"

[...]

Skala 1/6 to zmniejszenie każdego wymiaru "liniowego".
Objęto¶ć zmniejszy 1/(6*6*6), co daje 5400cm3 przez 216 = 25cm3
Będzie za słabe.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-01-19 21:58:22
Autor: gogi
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
W dniu 2010-01-19 17:42, bratPit pisze:
Witajcie,
trafiłem na stronę w sieci która przedstawia zaiste ciekawą pasję,
http://www.moyermade.com/chevyV8.html
czyĹĽby nowe znaczenie downsizingu? :-)
ATSD to mechanika precyzyjna, zegarmistrzostwo czy coĹ› jeszcze innego?
Zastanawiam siÄ™ jak facet robi np pompÄ™ oleju do takiego silnika, czy
pompÄ™ wody? pod mikroskopem?
są na świecie pasjonaci...
brat

A na LPG da sie przerobic? :)

--
gogi

Data: 2010-01-20 00:00:50
Autor: kogutek4
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
W dniu 2010-01-19 17:42, bratPit pisze:
> Witajcie,
> trafiĹ&#65533;em na stronÄ&#65533; w sieci ktĂłra przedstawia zaiste ciekawÄ&#65533; pasjÄ&#65533;,
> http://www.moyermade.com/chevyV8.html
> czyĹĽby nowe znaczenie downsizingu? :-)
> ATSD to mechanika precyzyjna, zegarmistrzostwo czy coĹ&#65533; jeszcze innego?
> Zastanawiam siÄ&#65533; jak facet robi np pompÄ&#65533; oleju do takiego silnika, czy
> pompÄ&#65533; wody? pod mikroskopem?
> sÄ&#65533; na Ĺ&#65533;wiecie pasjonaci...
> brat

A na LPG da sie przerobic? :)

-- gogi
Ja bym wolał żeby był w dieslu.

Data: 2010-01-19 23:21:52
Autor: Adam Adamaszek
On 20 Sty, 00:00, kogut...@op.pl wrote:

> A na LPG da sie przerobic? :)

> --
> gogi

Ja bym wolał żeby był w dieslu.

Ten sie akurat zmiesci, przy jego rozmiarach, w jakims okretowym
dieslu.

pozdr
AA

Data: 2010-01-20 08:33:38
Autor: yabba
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
W kombi też nie będzie problemu ze zmieszczeniem takiego silnika.

--
Pozdrawiam,

yabba

Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:49aadaf9-08bd-43d0-9e87-2c27ba92accbl19g2000yqb.googlegroups.com...

Data: 2010-01-20 09:05:11
Autor: Artur M. Piwko
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
In the darkest hour on Wed, 20 Jan 2010 00:00:50 +0100,
kogutek4@op.pl <kogutek4@op.pl> screamed:
> [...]
> pompÄ&#65533; wody? pod mikroskopem?
> sÄ&#65533; na Ĺ&#65533;wiecie pasjonaci...

To akurat łatwe. Do litra diesla cały się spokojnie powinien zmieścić.
Tylko czyścić potem będzie trudniej.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
[ 09:04:18 user up 12323 days, 20:59,  1 user, load average: 0.01, 0.81, 0.72 ]

                        To err is human, to moo bovine.

Data: 2010-01-21 10:26:24
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)
Witam serdecznie.

trafiłem na stronę w sieci która przedstawia zaiste ciekaw± pasję,
http://www.moyermade.com/chevyV8.html
czyżby nowe znaczenie downsizingu? :-)
Jest tego więcej:
V8
http://img273.imageshack.us/img273/5610/c2tv4.jpg

Boxer
http://www.szabatowski.com/forum/fotki/qpa/DSCF5207.JPG

Wankla
http://img136.imageshack.us/img136/7170/dscf3292bd2.jpg

Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)