pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)

Data: 2010-01-19 20:05:19
Autor: elmer radi radisson
On 2010-01-19 17:42, bratPit wrote:

Witajcie,
trafiłem na stronę w sieci która przedstawia zaiste ciekawą pasję,
http://www.moyermade.com/chevyV8.html
czyżby nowe znaczenie downsizingu? :-)
ATSD to mechanika precyzyjna, zegarmistrzostwo czy coś jeszcze innego?

widze jeno komunikat "Service Unavailable"

widocznie to przez rozmiary podzespolow ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-01-19 21:31:25
Autor: bratPit
[...]

:/ u mnie zarówno w pracy jak i w domu strona się otwiera bez problemu, może coś na chwilę zwisło?
brat

Data: 2010-01-20 10:18:53
Autor: elmer radi radisson
On 2010-01-19 21:31, bratPit wrote:

:/ u mnie zarówno w pracy jak i w domu strona się otwiera bez problemu,
może coś na chwilę zwisło?

Teraz dziala, moze za duzy przyplyw widzow im chwilowo wylaczyl usluge.

Piekna robota i jakie detale!

--

memento lorem ipsum

pasjonaci i nowe znaczenie downsizing-u ;-)