passat - opinia

Data: 2009-06-02 22:35:46
Autor: gobo
passat - opinia
Mam A4 z tym silnikiem: 1.8 (bez turbiny), 125KM. Do tego nie wylaczam klimatyzacji i mam automatyczna skrzynie. Buda tez kombi. Pali wlasciwie bez roznicy, czy trasa, czy miasto ok 10-11l. Na trasie minimalnie mniej, na pewno nie ma co liczyc na 3-4l oszczednosci:)
Pociesze Cie, ze wczesniej palil mi wiecej, ale jak sie okazalo czesto w   A4 i Passatach pada termostat - wskazowka ma sie trzymac bez wzgledu na okolicznosci na 90st. U mnie podczas jazdy na trasie spadala do 70, w miescie byla raz wyzej, raz nizej. Wtedy palil srednio 14l:)
Piotr

passat - opinia