passat, przyczepa i sprzęgło

Data: 2011-07-06 22:25:45
Autor: Kartrait
passat, przyczepa i sprzęgło
Użytkownik "Adam U." <WYTNIJguseva@interia.pl> napisał w wiadomości news:iuvuv6$vgg$1news.onet.pl...
Pacjent PASSAT 2.0 TDi 3 letni, 60000km
(...)

od 3 lat ciągam 900kg słabiutką 1.3 felicią, na liczniku 115tys.km i sprzęgło ma się doskonale, aczkolwiek w góry się raczej tym zestawem nie zapuszczam (raz byłem w okolicach Kłodzka, to w Bardzie na 2-jce się wtoczyłem bez większych kłopotów), inna sprawa to tak jak piszą koledzy - popatrz jak jadą w ciężarowych, w korku odpowiedni odstęp i powoli cały czas, bez męczenia na półsprzęgle...

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait

Data: 2011-07-06 23:14:08
Autor: Adam U.
[...]

Akurat kierowca jest z zawodu kierowcą i przejechał milony km w zestawach koń+naczepa.

Problem wybitnie tkwi w aucie...
Na pół sprzęgle tylko się rusza - zresztą spróbuj z zestawem 5osób + bagaż + 1,5t na haku ruszyć bez w dodatku przejazd przez Altpy...

Przyczepa jezdziła też w zestawie z Toledo 1,9tdi, Mazdą 6 2.0 benzyna i BMW 320D i mimo iż zrobiła z tymi autami podobne trasy, ze sprzęgłem nie działo się nic....

--
-- -- -
Adam U.

passat, przyczepa i sprzęgło