passat - samodzielna wymiana rozrusznika

Data: 2020-02-28 06:43:45
Autor: J.F.
passat - samodzielna wymiana rozrusznika
Dnia Fri, 28 Feb 2020 05:30:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
Czy ktoś z tu obecnych wymieniał rozrusznik albo wie gdzie jest w sieci
instrukcja wymiany rozrusznika w Passacie B5 (2004) w wersji z benzyniakiem
V6/2,8L?

Nie wiem czy trzeba pół auta na drobne rozebrać i stracić cały weekend, jak
przy wymianie alternatora, czy da się to jakoś w godzinę obskoczyć?

Nie ma na youtube ?

Jak znam zycie ... pol auta i wymaga kanalu/podnosnika warsztatowego.

J.

Data: 2020-02-28 13:17:20
Autor: Pszemol
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Inne silniki widziałem ale nie mój ATQ.
Na razie musiałem już dwa razy puknać w niego młotkiem ale nie wiem ile
puknięć mi jeszcze zostało... 11?  :)

Data: 2020-03-02 10:43:39
Autor: yabba
W dniu 28-02-2020 o 14:17, Pszemol pisze:
[...]

Jeśli masz miejsce na dojście z młotkiem do niego, to wymiana powinna być prosta. Nie możesz oszacować czy wyjdzie górą czy trzeba od dołu?

yabba

Data: 2020-03-03 01:53:48
Autor: Pszemol
yabba <a@a.pl> wrote:
[...]

A to ryzykowne założenie bo trzeba wyczaić jak odkręcić śruby go mocujące i
czy jest miejsce na wyprowadzenie go stamtąd bez ruszania nawalonych
dookoła niego innych urządzeń. To dosyć spory silnik w tym Passacie i dużo
tam miejsca nie ma.

Zamiast eksperymentować samemu wolałbym się uczyć na cudzych błędach.

Nie możesz oszacować czy wyjdzie górą czy trzeba od dołu?

Górą nie ma szans :) Widać go tylko gdy leżę na plecach pod autem i patrzę
do góry :)))))

Data: 2020-03-03 08:36:01
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 19:53:50 UTC-6 użytkownik Pszemol napisał:
yabba <a@a.pl> wrote:

> [...]

> Nie możesz oszacować czy wyjdzie górą czy trzeba od dołu?

Górą nie ma szans :) Widać go tylko gdy leżę na plecach pod autem i patrzę

Ty go masz w usa? Bo cos mi sie kolacze w glowie.

Ja jak nie wiedzialem czy sie cos da odkrecic jechalem na scrap yard i tam cwiczylem na dawcy.
Jak moglem wykrecic na tamtym zgnilku to wiedzialem czy ogarne u siebie. Jak czesc wyszla to mialem i czesc i wiedze co trzeba rozebrac.

Jak u ciebie tez jakies zlomowisko jest to mozna sprobowac tej metody

Data: 2020-03-03 22:44:44
Autor: Pszemol
yabba <a@a.pl> wrote:
[...]

Tak, to jest plan B jak plan A się nie uda, a plan A to poszukanie
instrukcji/wideo z wymiany.

passat - samodzielna wymiana rozrusznika