pasta do usuwania rys - plamy

Data: 2009-07-20 18:32:30
Autor: atman
pasta do usuwania rys - plamy

Uzytkownik "Holden Caulfield" <nospam@nospam.com> napisal w wiadomosci news:129jqjgcgkt7s$.rnvhbll9tewl.dlg40tude.net...
Chcialem usunac rysy na karoserii. Najpierw uzylem pasty na oryginalnym
elemencie - wszystko pieknie, nie ma zadrapan i zadnego sladu. Pozniej na
elemencie, ktory byl wymieniany po stluczce. Tu niestety zostaly plamy w
innym odcieniu, widoczne pod odpowiednim katem. Czy da sie cos z tym
zrobic?

   Ja stosuje TEMPO kiedys tubka za 2,50 ale teraz baardzo podrozala /ale jest szeroko dostepna/
   pewnie producent poczul sie zbyt pewnie. Pasta bez rewelacji ale drobne ryski niweluje.

Data: 2009-07-20 19:03:26
Autor: Holden Caulfield
pasta do usuwania rys - plamy
   Ja stosuje TEMPO kiedys tubka za 2,50 ale teraz baardzo podrozala /ale jest szeroko dostepna/
   pewnie producent poczul sie zbyt pewnie. Pasta bez rewelacji ale drobne ryski niweluje.

Mi raczej chodzi o to, ze zostaly plamy po pascie (pod katem widac ze jest
inny odcien, a kiedy polac woda, wyraznie sie odznaczaja smarowane
fragmenty) i zastanawiam sie czy mozna je jakos usunac...

Data: 2009-07-20 19:31:01
Autor: atman
pasta do usuwania rys - plamy

Uzytkownik "Holden Caulfield" <nospam@nospam.com> napisal w wiadomosci news:ujv2mcibl2jq$.1obyorvclwi96.dlg40tude.net...
[...]

   Na placki, plamy nie wiem, nie pomoge.
   Sam chetnie sie dowiem co stosowac.

Data: 2009-07-20 19:53:40
Autor: Hants
pasta do usuwania rys - plamy
"Holden Caulfield" <nospam@nospam.com> wrote in message news:ujv2mcibl2jq$.1obyorvclwi96.dlg40tude.net...

Mi raczej chodzi o to, ze zostaly plamy po pascie (pod katem widac ze jest
inny odcien, a kiedy polac woda, wyraznie sie odznaczaja smarowane
fragmenty) i zastanawiam sie czy mozna je jakos usunac...

Tak - polerujac CALY element, a przynajmniej 'od krawedzi do krawedzi'

pasta do usuwania rys - plamy