pasta termo-przewodzaca

Data: 2010-05-21 22:17:13
Autor: Krzysztof
pasta termo-przewodzaca
witam

czy do smarowania radatora pod procek - stary poczciwy pentium III ok 1 GHz mozna uzyc pasty silikonowej ?
Pytam, bo musze na serwerze wymienic wentylatorek  i chcialem razem z radiatorem, a nie mam pasty srebrnej a tylko silikonowa typ H

pozdrawiam

krzysztof

Data: 2010-05-21 22:15:26
Autor: m4rkiz
pasta termo-przewodzaca
"Krzysztof" <ksygit@sz.onet.pl> wrote in message news:ht6pp1$29l4$1news2.ipartners.pl...
[...]

o ile reszta chlodzenia jest referencyjna albo lepsza to mozna bez
problemu

P3 1GHz mial cos ponizej 30W wiec nie ma sie czym przejmowac przy
zachowaniu minimum zdrowego rozsadku

Data: 2010-05-22 15:37:29
Autor: BartekK
pasta termo-przewodzaca
W dniu 2010-05-21 22:17, Krzysztof pisze:
[...]

Spokojnie wystarczy, w warunkach bojowych nawet masło by było ok ;) (byle najcieńszą warstwę dać)

Data: 2010-05-25 13:35:57
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
pasta termo-przewodzaca
czy do smarowania radatora pod procek - stary poczciwy pentium III ok 1 GHz mozna uzyc pasty silikonowej ?
[ciach]
silikonowa typ H

U mnie na takiej pascie chodzil pare lat Athlon XP 2800+ i byl chlodny (jesli daobrze pamietam to pracowal w zakresach 43-48 st. C). Tylko, ze chlodzenie mial na wyrost: duze i miedziane.

::f::

pasta termo-przewodzaca