pastuch z egiptu lub tunezji

Data: 2011-01-29 13:45:40
Autor: apr...
pastuch z egiptu lub tunezji
jest dla mnie więcej wart niż tzw. yntelygencja z POPISU, eselde, pesel i innych kanapek.

Data: 2011-01-29 15:09:30
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-01-29 14:45,  apr... pisze:
jest dla mnie więcej wart niż tzw. yntelygencja z POPISU, eselde, pesel i
innych kanapek.

A kogo to interesuje flejtuchu, gacie byś sobie zmienił bo się osrałeś.

Data: 2011-01-29 14:22:00
Autor: apr...
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> innych kanapek.

A kogo to interesuje flejtuchu, gacie byś sobie zmienił bo się osrałeś.
nie zniżę się do twojego POziomu, wyjdź z tego gwna bo całkiem zdębiejesz.

Data: 2011-01-29 15:14:26
Autor: bolek

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii15m4$pnl$1inews.gazeta.pl...
jest dla mnie więcej wart niż tzw. yntelygencja z POPISU, eselde, pesel i
innych kanapek.

--
Całkowicie się zgadzam.
Tak wygląda demokracja po polsku.

bolek

Data: 2011-01-29 16:13:44
Autor: abc
pastuch z egiptu lub tunezji
jest dla mnie więcej wart niż tzw. yntelygencja z POPISU, eselde, pesel i
innych kanapek.

Oczywista sprawa.

To nie są pastuchy. To są tamtejsi młodzi, wykształceni z wielkich miast.
Różnica między nimi, a "naszymi" jest porażająca.

Data: 2011-01-29 16:19:51
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d442ea9$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A porażająca, bo nasi dają się wodić syjonistom za nos i chodzą z nimi na krakowskie przedmieście, zamiast się wyodrebnić i przestać modlić o cud u boku innego reżimowca...

boukun

Data: 2011-01-29 16:34:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-29 16:13, abc pisze:
[...]

Zgoda, - pastuchami nie są, to oni są pasani jak stado baranów przez swoich idoli politycznych..

Data: 2011-01-29 20:37:02
Autor: pluton
pastuch z egiptu lub tunezji
jest dla mnie więcej wart niż tzw. yntelygencja z POPISU, eselde, pesel i
innych kanapek.

To co tu robisz ? Zapier**laj do egiptu na pomocnika pastucha.

Nullification

pastuch z egiptu lub tunezji