...pasuje czy nie?

Data: 2011-01-25 11:44:42
Autor: poli
...pasuje czy nie?
Witam Wszystkich.

Mam do was prośbę, w szczególności do praktyków.
Mam komputer HP D230MT z płytą główna produkcji Lite-on (nr138). Jest to płyta na chipsecie i845GE rev. B1. Poproszono mnie o upgrade tego sprzętu. W tej chwili pracuje w nim Celeron 2,4MHz, postanowiłem wcisnąć tam Pentium4. No i tu mam zagwozdkę. Płyta ta obsługuje FSB max 533MHz ale nigdzie nie znalazłem informacji jaki maksymalny casch? Pytam dlatego, że znalazłem procesory P4 z FSB 533 ale z różnymi casch-ami 1M i 512k.
Pewne jest, że Prescotta 1M/800MHz nie obsługuje, mimo aktualizacji BIOSu ale na pewno z powodu FSB. Więc jeśli udało się komuś uruchomić P4 1M/533 na tym chipie, albo ma wiedzę na ten temat to proszę o info.
--
pozdr00fka

   poli

...pasuje czy nie?