pasztet w maszynce do chleba?

Data: 2010-11-03 09:43:00
Autor: zlotowinfo
pasztet w maszynce do chleba?
w sumie samo pieczenie ma
jakiś przepisik, przyprawy

Data: 2010-11-03 10:13:51
Autor: kogutek
pasztet w maszynce do chleba?
w sumie samo pieczenie ma
jakiś przepisik, przyprawy

Bana na Googlach dostałeś? Wyrazy współczucia dla użytkowników grup. --

Data: 2010-11-03 14:03:58
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000171.4cd127cfnewsgate.onet.pl...
w sumie samo pieczenie ma
jakiś przepisik, przyprawy

Bana na Googlach dostałeś? Wyrazy współczucia dla użytkowników grup. >
czyli da się? ma to sens w maszynce do pieczenia chleba?

raczej piszą o piekarnikach
a to chyba inne temperatury więc i czas pieczenia

Data: 2010-11-03 14:12:37
Autor: Sinndba5
Wed, 3 Nov 2010 14:03:58 +0100, na pl.rec.dom, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Kup sobie lepiej pasztetową w miesnym, taniej wyjdzie i smaczniej, zamiast
tutaj trolować na usnecie

Data: 2010-11-03 14:18:09
Autor: Panslavista

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:iarmjt$dis$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mięsa piecze się w wyższych temperaturach niż chleb, więc istniejąca opcja brązowej skórki może dać za niską temperaturę.

Data: 2010-11-03 20:53:03
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cd16112$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

no cóż szkoda, chciałem maksymalnie wykorzystac zakup
pamiętam jak moja ciocia ś.p. takowy piekła całą formę
tylko to w gazowym piecyku, niestety mam uszkodzony :/

Data: 2010-11-04 00:33:08
Autor: kogutek
> [...]
pamiętam jak moja ciocia ś.p. takowy piekła całą formę
tylko to w gazowym piecyku, niestety mam uszkodzony :/

Na opakowaniu gotowej mieszanki na chleb jest napisane że ok 200 stopni. To
mniej więcej tyle ile potrzeba do upieczenia pasztetu. A nawet trochę więcej. To
co chcesz zrobić może się udać. Jeśli piekę chleb w piekarniku ustawionym na
prawie 5 a pasztet jak jest ustawiony na niecałe 4. Sam musisz spróbować. --

Data: 2010-11-04 08:36:20
Autor: zlotowinfo
[...]

zatem pozostaje pytania: jak długo?

Data: 2010-11-04 14:09:17
Autor: kogutek
> [...]
> prawie 5 a pasztet jak jest ustawiony na niecałe 4. Sam musisz spróbować.

Aż się upiecze. Czy jak do kibla idziesz to też pytasz w którą stronę papierem
przeciągać? --

Data: 2010-11-04 14:23:11
Autor: zlotowinfo
pasztet w maszynce do chleba?
Aż się upiecze. Czy jak do kibla idziesz to też pytasz w którą stronę papierem
przeciągać?

no bo ni choroby nie wiem jak dlugo
1h, 2h, 3h?

Data: 2010-11-04 02:03:10
Autor: Panslavista
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:iaseiq$8mp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie da się naprawić?  Były (i są) jeszcze prodiże...
http://www.nokaut.pl/prodize/prodiz-prumel-ppg-92.html
Są jeszcze minipiekarniki, z termoobiegiem, z rożnem - spokojnie na pasztet wystarczą.

Data: 2010-11-04 08:35:43
Autor: zlotowinfo
pasztet w maszynce do chleba?
Nie da się naprawić?  Były (i są) jeszcze prodiże...
dwudziestolenia prawie, naprawiać szkoda
znowóż póki działa nie kwapię się do wymiany

kogutek sugeruje że może się udać
przecież nie muszę formy aż do pełna

http://www.nokaut.pl/prodize/prodiz-prumel-ppg-92.html
Są jeszcze minipiekarniki, z termoobiegiem, z rożnem - spokojnie na pasztet wystarczą.

kolejną machinę? no nie wiem w bloku ciasno się robi od tych wszystkich wynalazków ;p

Data: 2010-11-04 09:14:02
Autor: Panslavista

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:iatnoh$1nk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Są takie z dwoma płytkami na górze - zawsze może przydać się, gdy trzeba naraz więcej garnków postawić. Wielkość przybliżona do mikrofalówki. Zastapi częściowo mikrofalówkę oraz opiekacz do tostów - te można mieć z dodatkami, w przeciwieństwie do opiekacza ciskającego kromkami po kuchni... :-))))))))

pasztet w maszynce do chleba?