patent na podłączenie dysku

Data: 2014-04-16 18:55:57
Autor: tusk, donald tusk
patent na podłączenie dysku
w kompie nie mam ani wolnego slotu, ani miejsca na kieszeń, szukam patentu na podłączenie do komputera dysku SATA... nawiązując do wątku wyżej, nie chcę przejściówki z powodu upalania zasilaczy... co to jest eSATA? może to się nada? może mi Ktoś wyjasnić?

Data: 2014-04-16 18:59:53
Autor: tusk, donald tusk
W dniu 2014-04-16 18:55, tusk, donald tusk pisze:
[...]

porcik Sata mogę mieć dodając kontroler, tylko jak wyciągnąć zasilanie z komputera na zewnątrz? istnieją jakieś rozwiązania? jakieś śledzie?

Data: 2014-04-16 19:12:50
Autor: tusk, donald tusk
patent na podłączenie dysku
a moĹĽe jakaĹ› obudowa na dysk z zasilaczem?

Data: 2014-04-16 19:14:25
Autor: tusk, donald tusk
patent na podłączenie dysku
znalazłem coś takiego jak stacja dokująca, Ktoś ma?
może coś powiedzieć? jaką wybrać, to byłby niezły pomysł...

Data: 2014-04-16 19:16:13
Autor: tusk, donald tusk
W dniu 2014-04-16 19:14, tusk, donald tusk pisze:
znalazłem coś takiego jak stacja dokująca, Ktoś ma?
może coś powiedzieć? jaką wybrać, to byłby niezły pomysł...
o taka:
http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-ide-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html
Ktoś ma i może coś napisać?

Data: 2014-04-16 19:17:17
Autor: tusk, donald tusk
patent na podłączenie dysku
teraz zauważyłem... ten zasilacz, taki jak w adapterach, pewnie się zjara moment...

Data: 2014-04-16 19:34:07
Autor: tusk, donald tusk
patent na podłączenie dysku
jaki to może być zasilacz? jedno czy dwunapięciowy? może by się dało zamienić na jakiś polski solidny?

Data: 2014-04-17 08:08:08
Autor: Jan StoĹĽek

IMHO stacja dokująca jest dobra wtedy, kiedy chcesz coś permanentnie do niej wkładać i wyjmować. Do zastosowań stacjonarnych raczej szukałbym czegoś takiego: http://www.ceneo.pl/Obudowy_kieszenie_i_adaptery_HDD;szukaj-dysk

--
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2014-04-17 08:43:31
Autor: z
patent na podł±czenie dysku
W dniu 2014-04-16 19:16, tusk, donald tusk pisze:
http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-ide-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html

Kto¶ ma i może co¶ napisać?

Ale masz wydajno¶ć ;-)

Mam tak± stację. Po USB będzie działać. po eSata mam złe do¶wiadczenia i nie tylko z tak± stacj± dokuj±c±.
Poł±czenie niestabilne. Może mam pecha ale z moim laptopem działa, działa i nagle nie wiadomo dlaczego wywala poł±czenie. Próbowałem wszystkiego. Najgorsza usterka to taka która się czasami pojawia :-)
Inwestuj w USB 3.0 albo lepiej zmień dysk na nowszy, większy, szybszy.

PS. Aktualnie ta stacja bardzo dobrze sobie radzi u syna na Xboxie :-)

Data: 2014-04-17 12:32:39
Autor: Santana
patent na podł±czenie dysku

Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:534f7816$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 2014-04-16 19:16, tusk, donald tusk pisze:
http://allegro.pl/stacja-dokujaca-dyskow-sata-ata-ide-3-5-2-5-f-vat-i4141073005.html

Kto¶ ma i może co¶ napisać?

Ale masz wydajno¶ć ;-)

Prawdopodobnie pomyliły mu się pastylki ;)

Data: 2014-04-17 14:33:36
Autor: tusk, donald tusk
patent na podł±czenie dysku
dzięki, a zasilacz Ci się nie zjarał? jaki to jest zasilacz? dwunapięciowy? czy tylko 12V jak na fotce z aukcji?

Data: 2014-04-17 16:31:03
Autor: z
patent na podł±czenie dysku
W dniu 2014-04-17 14:33, tusk, donald tusk pisze:
dzięki, a zasilacz Ci się nie zjarał? jaki to jest zasilacz?
dwunapięciowy? czy tylko 12V jak na fotce z aukcji?

Co Wy z tymi zasilaczami? Podł±czyłem i zapomniałem.
Może 24/24h pod napięciem to jest Ľródło sukcesu? :-)

Data: 2014-04-17 15:26:21
Autor: Piotr Rezmer
tusk, donald tusk pisze:
wyżej, nie chcę przejściówki z powodu upalania zasilaczy... co to jest
eSATA? może to się nada? może mi Ktoś wyjasnić?

Ja podpinam po eSATA do laptopa dysk 2.5. Zasilanie biorę również z laptopa za pomocą kabla USB który ma uszkodzone żyły sygnałowe. Czyli pomiędzy dyskiem 2.5" a laptopem mam dwa kable.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

patent na podłączenie dysku