patent na usługę

Data: 2009-06-08 16:23:44
Autor: skawet
patent na usługę
Witam,
Wczoraj wpadł mi pomysł na usługę, która miała by zastosowanie w branży telekomunikacyjnej. Zastanawiam się tylko czy coś takiego dało by sie opatentować?
Mogę to porównać do "granie na czekanie" chociaż to coś zupełnie innego.       Ale czy takie np. "granie na czekanie" można by opatentować?
Podrawiam,
skawet

Data: 2009-06-08 16:52:38
Autor: .B:artek.
patent na usługę
skawet wyskrobał(a):
[...]

Nie, patenty przysługują na wynalazki. A wynalazek to rozwiązanie o charakterze technicznym. Można najwyżej zastrzec znak towarowy określający jakąś usługę.

--
..B:artek.

Data: 2009-06-15 18:00:45
Autor: skawet