patron nurków - oczekuję wyjaśnień

Data: 2009-12-08 22:32:37
Autor: R09
patron nurków - oczekuję wyjaśnień

Jestem człowiekiem głęboko i z przekonania niewierzącym.

Jasne, to, że Wszechświat został stworzony jest totalną bzdurą.
Raczej bym stawiał na to, że powstał sam z siebie.

Data: 2009-12-09 06:30:48
Autor: Pszemol
"R09" <bubiontko@gmail.com> wrote in message news:hfmglr$gm9$1inews.gazeta.pl...
Jestem człowiekiem głęboko i z przekonania niewierzącym.

Jasne, to, że Wszechświat został stworzony jest totalną bzdurą.
Raczej bym stawiał na to, że powstał sam z siebie.

Jasne, to że Bóg został stworzony jest totalną bzdurą.
Raczej bym stawiał na to, że powstał sam z siebie.

Data: 2009-12-09 14:12:46
Autor: Jurek
patron nurków - oczekuję wyjaśnień
Jasne, to że Bóg został stworzony jest totalną bzdurą.

nie wiem gdzie mieszkasz, ale unas prawie wszyscy są wierzoncy więc uważaj....

Data: 2009-12-09 07:36:51
Autor: Pszemol
"Jurek" <Jrzey_Krywlanski@awmay.com> wrote in message news:hfo7on$6s2$1news.onet.pl...
Jasne, to że Bóg został stworzony jest totalną bzdurą.

nie wiem gdzie mieszkasz, ale unas prawie wszyscy są
wierzoncy więc uważaj....

Ale na co mam uważać? Nie mam może prawa do własnej opinii?
Argument o świecie, który nie mógł istnieć zawsze albo powstać
"z nieistnienia" można idealnie dopasować do kwestii istnienia Boga.
Jeśli nie zgadzasz się że świat mógł istnieć zawsze albo powstać
z nieistnienia to dlaczego zgadzasz się na to samo w kwestii Boga?

I co to w ogóle ma wspólnego z nurkowaniem ? :-)))

Pszemol.

Acha, muszę zapytać - czy "wierzoncy" ma znaczyć to samo co "wierzący"? :-)

patron nurków - oczekuję wyjaśnień