patron nurków - oczekuję wyjaśnień

Data: 2009-12-09 09:14:33
Autor:
patron nurków - oczekuję wyjaśnień
do karO
Chłopie, aleś się zaperzył :-). Ja to widzę tak: jakaś (pewnie spora) grupa
nurków, wyznawcy określonej religii, określonego wyznania poczuło potrzebę i
powołało SOBIE patrona. Należę do tej grupy - uznaję patrona za swojego, nie
należę - olewam temat, lub zainspirowany pomysłem obieram 'swojego' patrona, tyle.
Czy ze Św. Krzysztofem (patron katolickich kierowców) też masz podobny
problem? Zrobiłeś coś z tym? Wyluzuj trochę, będzie fajniej żyć, zobaczysz. Zdrówka
Maciek

Data: 2009-12-09 10:23:03
Autor: Jurek
patron nurków - oczekuję wyjaśnień
powołało SOBIE patrona. Należę do tej grupy - uznaję patrona za swojego, nie

OK. Mam więc pytanie formalne.
Czy patronem nurków może być ktoś zyjący?
Czy moze być np Janek Dudziński?

Jurek

patron nurków - oczekuję wyjaśnień