patron nurków - oczekuję wyjaśnień

Data: 2009-12-09 03:24:20
Autor: karO
patron nurków - oczekuję wyjaśnień

....nie jestem w stanie odpowiedzieć kolegom w wartościowy sposób.
Niektóre wypowiedzi są sformułowane tak, że nie potrafię ocenić, na
ile ich autor zadaje pytanie poważnie, a na ile są to tylko typowe dla
forum przepychanki słowne...

Odnoszę wrażenie, że nie każdy komentator lub czytelnik mojego listu
uważnie go przeczytał
i nie każdy skonfrontował mój list z tym, co można znaleźć w
czasopiśmie.

Zatem szczególnej uwadze polecam postument uświetniający patrona z
EMBLEMATEM KDP PTTK (okazałym i centralnie wieńczącym cokół) jak i
natarczywą relację z uroczystości podpisana przez Komitet
Organizacyjny. Polecam też uwadze rozbieżność miedzy treścią dekretu
kardynalskiego a jego partykularnym użyciem. To nie jest sprawa
prywatna, duchowa, osobista...

Nie podzielam zatem dobrego humoru kolegów i koleżanek.
Czekam na zajęcie stanowiska przez KDP.
Brak odpowiedzi to też stanowisko w sprawie.

Mam poczucie, że jakkolwiek rzecz ta się zakończy,
obojętność w tej  sprawie wróci do nas  ...kiedyś

pozdrawiam
karO
ps. do prawdy odczuwam spore zmęczenie bezustanną ekspansją i
zawłaszczaniem przestrzeni społecznej przez instytucje kościelne (nie
mylić z moimi wierzącymi przyjaciółmi, których zapewne narażam w tej
chwili na rozbicie i sprzeczne uczucia). Woda i nurkowanie od lat były
dla mnie cichą przystanią i społeczną niszą, w której mogę odpocząć od
zgiełku polityki. A jednak i tu już nie...  bardzo mi z tego powodu
smutno.

patron nurków - oczekuję wyjaśnień