payback czy warto sie w to gowno pchac

Data: 2010-11-17 22:49:00
Autor: konieczko
payback czy warto sie w to gowno pchac
Po wypiciu 8 piw zlozylem wniosek o to gowno i lezy w banku do podpisania ale czy warto sie w to gowno pchac? Okaze sie oplaty sa wieksze ni nazbieram punktow .
Poprosze o opinie  posiadaczy.

Data: 2010-11-17 23:13:29
Autor: małgorzata
payback czy warto sie w to gowno pchac
Poprosze o opinie  posiadaczy.

nie radzem:

http://www.youtube.com/watch?v=FRhidi8vo9s

Data: 2010-11-18 00:19:03
Autor: animka

--
animka

Data: 2010-11-17 17:51:24
Autor: witek
On 11/17/2010 5:19 PM, animka wrote:
W dniu 2010-11-17 23:13, małgorzata pisze:
Poprosze o opinie posiadaczy.

nie radzem:

animka po latach sie nauczyla kopiowac nagłowki.
ciekawe ile lat zajmie jej umiejetnosc ich interpretacji.

Data: 2010-11-18 07:36:12
Autor: małgorzata
payback czy warto sie w to gowno pchac
animka po latach sie nauczyla kopiowac nagłowki.

jeśli nie przestaniesz wyśmiueać się z mojem Matki to będziesz maiła do czy nie nia

jk

Data: 2010-11-18 00:47:02
Autor: witek
On 11/18/2010 12:36 AM, małgorzata wrote:
animka po latach sie nauczyla kopiowac nagłowki.

jeśli nie przestaniesz wyśmiueać się z mojem Matki to będziesz maiła do
czy nie nia

a ile ty masz lat dziewczynko?

Data: 2010-11-18 08:07:50
Autor: małgorzata
payback czy warto sie w to gowno pchac
a ile ty masz lat dziewczynko?

a ty nie kochałas swojem Matki?

jk

Data: 2010-11-18 00:35:53
Autor: Kamil Jońca
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> writes:

W dniu 2010-11-17 23:13, małgorzata pisze:
Poprosze o opinie  posiadaczy.

nie radzem:

No i?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The world is coming to an end.  Please log off.

Data: 2010-11-18 00:39:17
Autor: kuba
W dniu 2010-11-18 00:35, Kamil Jońca pisze:
[...]

Troll, tak wiec reportaz sie nie liczy ;)

Data: 2010-11-18 15:34:38
Autor:
małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl> napisał(a):
> Poprosze o opinie  posiadaczy.

nie radzem:

http://www.youtube.com/watch?v=FRhidi8vo9s

Mocne - dane w Wietnamie, co¶ jak z Citi i Singapurem kiedy¶ ;) Co do PAYBACK
- we wniosku czy na umowie czytaj dokładnie zgody dot. przetwarzania Twoich
danych osobowych i tam, gdzie można zaznacz "NIE ZGADZAM SIĘ". Zaż±daj też
egzemplarza dla siebie z tymi zaznaczeniami.

Zastanawia mnie jeszcze jedno: w ulotkach Payback, jak i w regulaminach
partnerów dodaj± maczkiem, że przeliczniki punktowe gwarantuj± do 31.12.2010 i że po tej dacie MOGˇ one ulec zmianie.

Data: 2010-11-18 00:08:57
Autor: Arkadiusz Brzechwa
W dniu 2010-11-17 22:49, konieczko pisze:
Po wypiciu 8 piw zlozylem wniosek o to gowno i lezy w banku do
podpisania ale czy warto sie w to gowno pchac? Okaze sie oplaty sa
wieksze ni nazbieram punktow .
Poprosze o opinie posiadaczy.

wymienilem moje punkty na rozrusznik do tarpana, polecam uczciwa firma

Data: 2010-11-18 15:44:47
Autor: Kotlet
[...]

warto po 20 latach pzy zalozeniu ze codziennie kupisz cos za 10-15 zl mozesz dostac telewizor pod warunkiem ze nie przedawnia sie punkty ktore sie przedawniaja zdaje sie po 2 latach (lub 3)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-18 23:06:58
Autor: konieczko
W dniu 2010-11-18 15:44, Kotlet pisze:
[...]

Po pijaku zlozylem wniosek przez alledrogo i juz widze ze mam nowy podnumer konta w wbk ale chyba zamiast podpoisac umowe pojde na piwko do knajpy.

Na chuj mi ta karta?

Data: 2010-11-19 00:22:25
Autor: Bogdan B.
payback czy warto sie w to gowno pchac
W dniu 2010-11-18 23:06, konieczko pisze:

Na chuj mi ta karta

Najwyraźniej przyda Ci się jako przedłużacz.

Data: 2010-11-19 00:47:59
Autor: witrak()
Bogdan B. wrote:
W dniu 2010-11-18 23:06, konieczko pisze:

Na chuj mi ta karta

NajwyraĽniej przyda Ci się jako przedłużacz.

Ale już np. rozumu niestety przedłużyć się jednak nie da ;-)

witrak()

payback czy warto sie w to gowno pchac