paypal - zmiana hasła dostępu

Data: 2016-10-14 18:59:34
Autor: bonfiacy
paypal - zmiana hasła dostępu
Czy jakaś mądra głowa może mi podać wytyczne do zmiany hasła do paypala?
Ten cały amerykański system zgłupiał. Po latach stwierdziłem, że mam zbyt banalne hasło i postanowiłem go wzmocnić.
Dotychczas nieraz zmieniałem hasła dostępu czy to serwisy aukcyjne, czy to konto bankowe, skrzynki mailowe i nigdy z tym nie było problemu klepało się swoje stare hasło, a potem 2x nowe i po zawodach.
A tu niby wypasiony system przyjął zmianę hasła przez jego 2 krotne klepnięcie (w klepaniu widać, że nie ma pomyłki bo automat sprawdza poprawność dwóch tych okienek, a potem i tak nie można się na niego zalogować - tak jakby zmnienił na coś innego...
A potem próba przejścia od nowa procedury kolejnej zmiany hasła, skoro na poprzenio zmienionym za pierona nie chce się zalogować. Przed zmianą na starym wieloletnim haśle bez problemu się zalogowałem - przed tym zanim wpadłem na pomysł zmiany.
W pewnym momencie przy próbie pchnięcia nowego hasła wypasiony system paypal wyrzuca info, że "wystąpił błąd po naszej stronie, spróbuj ponownie"
A po ponownym spróbowaniu głupkowaty komunikat, że:
"Podane hasło nie spełnia naszych wymogów bezpieczeństwa. Utwórz inne hasło"
Co kurde za trudne? Za dużo znaków specjalnych? Duże litery? Za długie? (ponoć łyka tylko do 20, więc zmieściłem się w 20 znakach, oczywiste jest, że bez polskich ogonków, może nie lubią podkreślenia "_"? Próbowałem bez podkreślenia, też nic to nie wnosi.
Wcześniej nowe hasło mam stworzone na boku w txt aby wykluczyć, że się gdzieś rąbnąłem.
Próby wręcz z kopiuj wklej z txt też nic nie wnoszą, niby je prawidłowo zatwierdza, a za pierona i tak potem na nie się nie można zalogować.
A może sam system odrzuca nawet prawidłowe hasło, bo to jakieś ich kolejne zabieczenie czy co? I może np odetka się następnego dnia?
Informacja w podpowiedzi mówi:
"użyj przynajmniej jednej cyfry lub jednego symbolu (np. !@#$%()."
To co mam rozumieć, że np. ^&*-+=_ już nie mogą być? Że duże litery nie mogą być? Bo nic nie mówią o małych, dużych.
Ile mam zgadywać co jest nie halo?
Stare hasło miałem całe z małych liter i dwie cyferki, bez znaków specjalnych, co za dużo cyferek użyłem? Za dużo znaków specjalnych?
Mimo, że po wklepaniu do pierwszego okna i drugiego powtórkowego automat je zaptaszkował zieloną V-ką czyli że przyjął, to za chwilę robi o nie dym.
I bądź tu mądry, bo nie da się w nieskonczoność tego próbować, bo za chwilę system uznaje cię za intruza i kończą się próby na kilka godzin. Nawet nie wiem na ile, bo ich wypasione FAQ o tym nie wspomina. Póki co ustaliłem, że jak robisz próby logowania a hasła logowanie nie łyka, to godzina przerwy po bodajże 5 próbach jest zbyt krótkim czasem aby się system logowania odetkał. Dopiero jak po jakiś 3h mogłem podjąć nową próbę.
Paypal pomoc: Skontaktuj się z nami przez napisz do nas, tylko żeby napisać chcą żebym się zalogował. Jak mam się logować skoro nie przyjmuje mi nowego hasła które ponoć łyknął system jako już zmienione, gdzie nawet mail przyszedł.
Nie będę dzwonił na jakieś durne extra płatne 801xxxxx, czy jakieś tam międzynarodowe +353 1 436 90 34 i co po angielsku mam z Irandczykami szprechać?
Zmieniałem już próbnie hasło 2x (bo chcę odetkać tą niemoc i próbuję to ugryźc kolejnymi próbami), dostawałem za każdym razem info na maila, że system zmienił hasło a za cholerę dalej w kolejnych zmianach na tych nowych hasłach nie mogłem się zalogować. Mogliby się precyzyjniej określić co im konkretnie się nie widzi, a nie wróżenie z fusów.

paypal - zmiana hasła dostępu