paywave

Data: 2012-09-19 23:31:47
Autor: Nika
paywave
Działają Wam płatności zbliżeniowe?

Bo mi słabo (Visa BZ WBK). Nawet wymieniłam na duplikat po tym, jak nie zadziałała w kilku różnych sklepach przez kilka dni pod rząd. Przyszła nowa, w kilku sklepach zaskoczyła, a dzisiaj znowu kiszka - próbowałam w dwóch różnych terminalach, nigdzie nie chwyciło. Obie płatności poniżej 50 zł, limit karty nieprzekroczony itd. Czy to już taki urok płatności zbliżeniowych, że albo zadziała, albo nie?

- -

Nika

Data: 2012-09-19 23:36:19
Autor: MarcinF
paywave
W dniu 2012-09-19 23:31, Nika pisze:

[...]

Zdradź co zrobiłaś tym kartom, może odkryłaś jakaś alternatywę dla dziurkacza i sporo grupowiczów będzie Ci wdzięcznych :)

Data: 2012-09-20 00:34:51
Autor: Nika
paywave
W dniu 2012-09-19 23:36, MarcinF pisze:
> Zdradź co zrobiłaś tym kartom, może odkryłaś jakaś alternatywę dla
> dziurkacza i sporo grupowiczów będzie Ci wdzięcznych :)

  Też się zastanawiałam nad tym, śledząc poprzednie dyskusje, ale nic nie przychodzi mi do głowy - karta sobie siedzi w portfelu, z którym chodzę na zakupy i do pracy, ale nie pracuję w gabinecie RTG ani w CERNie... Hm, wychodzi na to, ze to promieniowanie mojego czaru i osobowości zwichnęło karcie antenkę.

- -

Nika

paywave