paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?

Data: 2012-05-01 12:29:29
Autor: MarcinF
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

Data: 2012-05-01 13:00:29
Autor: Marcepan
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

Kup sobie paypass

Data: 2012-05-01 15:35:10
Autor: Krystek
W dniu 2012-05-01 13:00, Marcepan pisze:
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

Kup sobie paypass

To sposób równie dobry jak leczenie d¿umy choler±...

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-05-01 16:00:59
Autor: xbartx
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Dnia Tue, 01 May 2012 15:35:10 +0200, Krystek napisał(a):

Kup sobie paypass

To sposób równie dobry jak leczenie dżumy cholerą...

Pytanie było o mało inwazyjny sposób więc jak najbardziej sposób się nadaje ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-01 18:26:23
Autor: Grzexs
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

Poszukaj w±tku "peRFIDno¶æ kart" ze stycznia br. Wysz³o, ¿e najpro¶ciej "upierdzieliæ antenkê". Tu obrazek:

<http://img855.imageshack.us/img855/7182/45435299.png>

--
Grzexs

Data: 2012-05-01 21:04:44
Autor: witrak()
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote on 2012-05-01_18:26
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny
sposob ?

Poszukaj wątku "peRFIDność kart" ze stycznia br. Wyszło, że
najprościej "upierdzielić antenkę". Tu obrazek:

<http://img855.imageshack.us/img855/7182/45435299.png>

Wygląda na zrobiony w podczerwieni. Wiele mówi, ale dlaczego w
skrócie perspektywicznym i w dodatku nie widać końca po prawej,
więc nie można wyznaczyć dokładnego położenia pojedynczego
drucika. Wtedy wystarczyłaby maleńka, właściwie niewidoczna
dziurka i byłby spokój...

:-(

witrak()

Data: 2012-05-01 21:21:42
Autor: MarcinF
W dniu 2012-05-01 21:04, witrak() pisze:
Wtedy wystarczyłaby maleńka, właściwie niewidoczna
dziurka i byłby spokój...

Do zrobienia dziurki chyba jednak przyda sie przeswietlenie
danego egzemplarza karty, co moze byc wykonalne bo niektore
karty przepuszczaja troche nawet swiatlo widzialne.
Ale nadal bylaby to mechaniczna ingerencja w karte,
czyli sposob co najmiej malo elegancki.

Data: 2012-05-01 14:51:09
Autor: witek
MarcinF wrote:
Ale nadal bylaby to mechaniczna ingerencja w karte,
czyli sposob co najmiej malo elegancki.

co ci sie w dziurkach po dziurkaczu nie podoba?

Data: 2012-05-02 00:53:43
Autor: Waldek

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:jnperd$1iv$2inews.gazeta.pl...
MarcinF wrote:
Ale nadal bylaby to mechaniczna ingerencja w karte,
czyli sposob co najmiej malo elegancki.

co ci sie w dziurkach po dziurkaczu nie podoba?

I mozna sobie przywieszke zrobic :)))

Data: 2012-05-02 01:42:32
Autor: witrak()
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Waldek <mam@nie.dam> wrote on 2012-05-02_0:53

MarcinF wrote:
Ale nadal bylaby to mechaniczna ingerencja w karte,
czyli sposob co najmiej malo elegancki.

co ci sie w dziurkach po dziurkaczu nie podoba?

I mozna sobie przywieszke zrobic :)))

O! Ten pomysł mi się podoba :-)
Chociaż dziurka po dziurkaczu jest trochę duża... :-(
A konduktorzy w pociągach jeszcze dziurkują bilety? Pamiętam, że
ich dziurkacze-cążki robiły takie akuratne dziurki, trochę
mniejsze niż dziurkaczowe...

witrak()

Data: 2012-05-01 20:13:12
Autor: witek

MarcinF wrote:
[...]

w co niektorych miejscach maja jeszcze dziurkacze do znaczkow / biletów   okresowych. One robiÄ… takie maÅ‚e dziurki.

popytaj panie w sekretariacie szkolnym. Na pewno maja gdzies biurku.

Data: 2012-05-02 02:41:04
Autor: Waldek

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jnps12$e75$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

Podejdz do szewca/kaletnika  :D
Ci maja wycinaki do skory w roznych srednicach - np. dziurki do paska  ;)

Data: 2012-05-03 13:52:13
Autor: witrak()
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Waldek <mam@nie.dam> wrote on 2012-05-02_2:41

[...]

Nie wchodzi w rachubę - one mają od zewnątrz kształt stożka i nie
rozrywają paska/buta tylko dlatego, że skóra/tworzywo jest
elastyczne. Karta nie jest i pęknie :-(

A ponieważ sam takie mam (choć nawet nie piję jak szewc :-) ),
dokonam próby na starej karcie i napiszę, co wyszło.

witrak()

Data: 2012-05-03 17:33:31
Autor: witrak()
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
witrak() <witrak@hotmail.com> wrote on 2012-05-03_13:52
[...]

No więc doświadczenie przeprowadziłem, stosując "narzędzie
szewskie", dające nominalnie dziurkę o średnicy 2 mm.

Ku mojemu zaskoczeniu udało się zrobić dziurkę bez jakiegokolwiek
uszkodzenia karty, w narożniku (teoretycznie powinno być
najtrudniej uniknąć pęknięcia). Dziurka ma średnicę 2,1 mm, w
odległości od brzegów 3.6 mm.

Użyłem karty Nordea, jako że najlepiej się do tego nadawała - jest
grubsza od wiÄ™kszoÅ›ci kart bezczipowych i  trójwarstwowa, wiÄ™c
bardziej zbliżona do kart chipowych.

Możecie dziurkować :-)

witrak()

Data: 2012-05-02 06:37:55
Autor: Grzexs
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Ale nadal bylaby to mechaniczna ingerencja w karte,
czyli sposob co najmiej malo elegancki.

co ci sie w dziurkach po dziurkaczu nie podoba?

Nie próbuj zwykłym dziurkaczem. Po takiej operacji zazwyczaj zaczyna wkurzać - nie docina dziurek w papierze, do czego jest przeznaczony. No chyba, że karta bardzo badziewna.

--
Grzexs

Data: 2012-05-02 00:09:01
Autor: witek
Grzexs wrote:
[...]

masz tandetny dziurkacz, ktory byl przeznaczony do jak najszybszej sprzedazy a nie do robienia dziurek.

Data: 2012-05-02 02:58:11
Autor: Marcin
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Wygl±da na zrobiony w podczerwieni. Wiele mówi, ale dlaczego w

Nie, zdjecie zrobione rentgenem.  Gdzies pokazywalem tez widok
prostopadle do powierzchni. Nie zagwarantuje, ze wszystkie karty maja
antene prowadzona w taki sam sposob.
Marcin

Data: 2012-05-02 03:00:45
Autor: Marcin
On May 2, 11:58 am, Marcin <mbawol...@o2.pl> wrote:
> [...]

Nie, zdjecie zrobione rentgenem.  Gdzies pokazywalem tez widok
prostopadle do powierzchni. Nie zagwarantuje, ze wszystkie karty maja

odnalazlem reszte zdjec:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/42570c051d0e411b/b60768cb25898860

Data: 2012-05-02 11:52:58
Autor: xbartx
Dnia Wed, 02 May 2012 03:00:45 -0700, Marcin napisał(a):

odnalazlem reszte zdjec:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/
thread/42570c051d0e411b/b60768cb25898860

Tutaj też je wrzucili:

<http://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizeniowa-karta-kredytowa-
x-ray/>

--
xbartx

Data: 2012-05-02 05:22:07
Autor: Marcin
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Tutaj też je wrzucili:

<http://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizeniowa-karta-kredytowa-

Teraz zaluje ze nie umiescilem jakiegos "znaku wodnego" na zdjeciach.
W sumie moja karta i moje prawa autorskie do zdjec....
Marcin

Data: 2012-05-02 17:10:12
Autor: Krystek
W dniu 2012-05-02 14:22, Marcin pisze:
[...]

Załapały się na technologicznego "Pudelka".

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-05-02 19:17:30
Autor: xbartx
Dnia Wed, 02 May 2012 05:22:07 -0700, Marcin napisał(a):

Teraz zaluje ze nie umiescilem jakiegos "znaku wodnego" na zdjeciach.
W sumie moja karta i moje prawa autorskie do zdjec....

Pod zdjęciami jest adnotacja:

Zdjęcia na grupę pl.biznes.banki wrzucił Marcin, który napisał:

poza tym zauważ na jakim serwerze jest umieściłeś ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-03 00:28:12
Autor: Marcin
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Pod zdjêciami jest adnotacja:

Zdjêcia na grupê pl.biznes.banki wrzuci³ Marcin, który napisa³:

poza tym zauwa¿ na jakim serwerze jest umie¶ci³e¶ ;)

Po napisaniu postu zauwa¿ylem linka, wiêc jest w porz±dku :)
Na pocz±tku mia³a byæ ciekawostka na pl.misc.elektronika i
pl.misc.banki a tu po ponad roku kto¶ to jeszcze odszukuje.

Zerkn±³em szybko na "T&C" imageshack'a i nie znalazlem nic, jakobym
przez umieszczenie zdjêc pozbywa³ sie swoich "praw"... you are the
owner of content..." Poza tym niech ludzie widz±, co w kartach
piszczy  ( a piszczy na 13,56MHz )

Data: 2012-05-03 11:08:08
Autor: xbartx
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Dnia Thu, 03 May 2012 00:28:12 -0700, Marcin napisał(a):

ZerknÄ…Å‚em szybko na "T&C" imageshack'a i nie znalazlem nic, jakobym
przez umieszczenie zdjęc pozbywał sie swoich "praw"... you are the owner
of content..." Poza tym niech ludzie widzÄ…, co w kartach piszczy  ( a
piszczy na 13,56MHz )

Mi nie chodziło o to, że wrzucając na serwer pozbyłeś się praw autorskich do tych zdjęć - zawsze będziesz ich autorem ;)
Wrzuciłeś je na ogólno dostępny serwer no i na grupy czyli udostępniłeś publicznie - więc chyba spokojnie może tutaj działać prawo cytatu czy jak mu tam. Nie znam się dokładnie na tym ale wydaje mi się, że niebezpiecznik zrobił to tak jak trzeba.

--
xbartx

Data: 2012-05-03 13:57:51
Autor: witrak()
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2012-05-03_13:08
[...]

Nie, prawo cytatu nie obejmuje całości dzieła.
A każde zdjęcie jest dziełem oddzielnym.
Nie powinni *kopiować* bez zgody autora - jeśli chcieli mogli dać
odsyłacz do oryginału. W każdym razie autor może co najmniej
zażądać innej formy potwierdzenia swoich praw do zdjęć.

witrak()

Data: 2012-05-02 08:34:46
Autor: Marcepan
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

Na 10 sek do mikrofalówki. Pozbywasz sie przy okazji paska magnetycznego i chipa ale transakcje internetowe bêd± dzia³a³y bez balastu szybciej ;-)

Data: 2012-05-02 11:16:06
Autor: Waldek
paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?

U¿ytkownik "Marcepan" <brak@tego.maila> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnql12$rtc$1inews.gazeta.pl...
Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

Na 10 sek do mikrofalówki. Pozbywasz sie przy okazji paska magnetycznego i chipa ale transakcje internetowe bêd± dzia³a³y bez balastu szybciej ;-)
To rownie dobrze mozna ja zgrilowac ;P
- zachowujac numerki

paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?