pblem po umyciu

Data: 2014-12-26 19:24:33
Autor: Kuczu
pblem po umyciu
W dniu 2014-12-26 o 09:51, jerzy1978 pisze:

 to paliwo ktos przywiuzl z dani i to z szela

potfierdzam paliwoz szela z dani jezd najgorrszse na sfiecie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2014-12-26 19:39:36
Autor: jerzy1978
pblem po umyciu
Kuczu napisal

W dniu 2014-12-26 o 09:51, jerzy1978 pisze:

 to paliwo ktos przywiuzl z dani i to z szela

potfierdzam paliwoz szela z dani jezd najgorrszse na sfiecie

Koledzy bardzo was przepraszam za błendy ale z nerwuw zdażyć się może każdemu. Raz jeszcze proszę o jakieś porady za co dziękuje

Data: 2014-12-26 21:50:44
Autor: Arni
pblem po umyciu
W dniu 26.12.2014 o 20:39, jerzy1978 pisze:
Kuczu napisal

[...]

to ić ohuoń jeszcze. tak ze dwa dni najmiej. Poczytaj ftym czasie suownik ortograficzny i fruć jak bd spokoiny

--
Arni

Data: 2014-12-29 21:58:44
Autor: jerzy1978
pblem po umyciu
Arni napisal

[...]

walcie sie geniusze

Data: 2014-12-30 13:04:31
Autor: James
pblem po umyciu
"jerzy1978"  wrote...
[...]

Byłem przekonany, że to jakaś prowokacja, bo przecież to aż nie jest możliwe, żeby ktoś był tak durny i potrafił używać komputera (chyba potrafi, skoro tu napisał). No i przypomniało mi się powiedzenie jak to pesymista mówi, że gorzej już być nie może. Optymista, że jednak może...
Koniec świata jest blisko!

--
James

Data: 2015-01-01 18:06:38
Autor: Jacot
pblem po umyciu
"James" <no@ddress.for.spam> wrote:

[...]

A moze, moze, bo tera sa takie rozne, co to najdurniejszy z durnych
nawet palcem po ekranie posmyra i trafi...
Zauwaz jednak, ze ostatnie zdanie bylo prawie bez bledow.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2015-01-01 22:07:26
Autor: Hinek
pblem po umyciu
Użytkownik "Jacot"  napisał :

Zauwaz jednak, ze ostatnie zdanie bylo prawie bez bledow.

Pewnie się pomylił.
James ma rację:
Koniec świata jest blisko!
:(