pc robi restart

Data: 2014-05-22 08:32:40
Autor: krzysiek17a
pc robi restart
na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem

po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

Data: 2014-05-22 20:10:24
Autor: Piotr Rezmer
pc robi restart
krzysiek17a@gmail.com pisze:
na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem

po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

Czy to laptop? Jeśli tak, to stawiam na mikropęknięcia w płycie głównej. Ale pewnie w przypadku laptopa nie pisałbyś o zasilaczu.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-23 00:13:46
Autor: the_foe
pc robi restart
W dniu 2014-05-22 17:32, krzysiek17a@gmail.com pisze:
na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem

po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

sterowniki, pamięć, RAID, OC itp...
na poczatek zrobiłbym jakiegos stress testa po linuchem live. Jak to nie soft to drugim najczestrzym problemem jest pamiec, szczegolnie na oc. BIOS do default i zostawiamy jedną kość.
Gdy jest winny zasilacz, na ogol przez zużycie kondesatorów, to jego odpornosc na restartowanie powinna rosnąć wraz z czasem działania, chyba ze juz popekaly, ale wtedy to raczej miałby problemy ze wzbudzeniem.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-23 07:30:33
Autor: Einstein
pc robi restart
W dniu 2014-05-23 00:13, the_foe pisze:
[...]

Gdy jest winny zasilacz, na ogol przez zuĹĽycie kondesatorĂłw, to jego
odpornosc na restartowanie powinna rosnąć wraz z czasem działania, chyba
ze juz popekaly, ale wtedy to raczej miałby problemy ze wzbudzeniem.

Witam
Podaj jakÄ… masz konfiguracjÄ™ kompa. Ja obstawiam zasilacz, pewnie juĹĽ parÄ™ latek ma.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-23 07:27:50
Autor: jg
pc robi restart
Dnia Thu, 22 May 2014 08:32:40 -0700 (PDT), krzysiek17a@gmail.com
napisał(a):

na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem

po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

tez w jakichs charakterystycznych momentach, czy juz losowo?

--
jg

Data: 2014-05-23 08:51:10
Autor: Robson
pc robi restart
W dniu 2014-05-22 17:32, krzysiek17a@gmail.com pisze:
na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem

po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

Ommm, powiedz szklana kulo, bo widzę mgłę...
A na poważnie, po takim pytaniu chcesz dokładnej odpowiedzi?

Zacznij od podstaw, czyli odkurz komputer, wyjmij procesor, wyczy¶ć, połóż now± pastę, to samo z grafik±, i tak po kolei. Może pamięć (kto wie ile masz modułów i jakich), może masz wysadzone kondensatory itd. itd.
A może masz poluzowany kabel zasilaj±cy i iskrzy. 1000 różnych możliwo¶ci.

Data: 2014-05-23 08:43:12
Autor: krzysiek17a
pc robi restart
to komputer stacjonarny kumpla

zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i dalej to samo

z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

Data: 2014-05-23 18:00:57
Autor: Przemysław Ryk
pc robi restart
Dnia Fri, 23 May 2014 08:43:12 -0700 (PDT), krzysiek17a@gmail.com
napisał(a):

to komputer stacjonarny kumpla

zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i dalej to samo

z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

To może się w końcu dowiedz?

[ Je¶li uważasz, że wszyscy s±  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozs±dek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni s± w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2014-05-23 18:01:21
Autor: JoteR
pc robi restart
<krzysiek17a@gmail.com> napisal:

to komputer stacjonarny kumpla

zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i dalej to samo

z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

Proponuje powaznie rozwazyc wymiane calej maszyny na cos wspólczesnego. Nawet jesli to "tylko" zasilacz, to i tak koszt nowego, *porzadnego* zasilacza przewyzszy wartosc reanimowanego zestawu, zwlaszcza jesli ten Athlon nie jest X2. A i tak bedzie to tylko pudrowanie syfa.
Sorry, taki mamy klimat... ;->

JoteR

Data: 2014-05-29 09:13:25
Autor: Robson
pc robi restart
W dniu 2014-05-23 17:43, krzysiek17a@gmail.com pisze:
to komputer stacjonarny kumpla

Łał, cała masa istotnych informacji, uważasz, że to co¶ pomoże?

zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i dalej to samo

z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

Przeczytaj mój post ze zrozumieniem. Zaczynasz od końca, czyli od systemu nie wiedz±c w jakiej kondycji jest sprzęt, a to jest podstawa.

Data: 2014-05-23 21:02:44
Autor: tusk, donald tusk
pc robi restart
podejrzewam, że jesteś kolejny, po wymianie wszystkiego nadal będzie źle... ciekawa sprawa...

pc robi restart