pecet (komputer) do pilnowania podwórka?

Data: 2009-10-07 07:50:05
Autor: abs
pecet (komputer) do pilnowania podwórka?
Mam takie coś: komputer + soft + 4 kamery ip, w tym dwie zewnętrzne. Wszystko postawione jakieś pół roku temu, działa stabilnie. Całe ustrojstwo skonfigurowane tak, że nagrywa ruch. Koszt bez kompa - jakieś 2 tysiące z kawałkiem.

Pozdr,
ABS

Data: 2009-10-07 10:50:14
Autor: Doxent

Użytkownik "abs" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości news:haha6h$hhl$1inews.gazeta.pl...
[...]

wideorejestrator z dyskiem wyjdzie taniej i zużyje znacznie mniej prądu. Akurat w takim przypadku komputer wydaje się być najgorszym z możliwych rozwiązań no chyba, że oprócz tego służy do czegoś innego a rejestrowanie to tylko jedno z jego zadań i to nie główne.

pecet (komputer) do pilnowania podwórka?