pecet zdechł :(

Data: 2010-05-06 11:33:30
Autor: Szymon Machel
pecet zdechł :(
Witam

Pecet mi padł. Nawet do bios nie da wejść. Wygląda jak by nie wysyłał
sygnału na monitor. Początkowo coś wyświetlał przy starcie, potem gasł
i piszczał. Teraz nic nie widać. Po starcie porusza dyskami i nic więcej.
Karta graficzna zintegrowana.
Płyta GA 73PVM-s2. Procesor Intel dwurdzeniowy.
Zamieniłem procesor - to samo. Zamieniłem pamięci - to samo.
Ma ktoś może jakąś koncepcję? Zasilacz? Płyta?
Od czego zacząć?

Szymon

Data: 2010-05-06 11:57:38
Autor: Grzegorz Prędki
pecet zdechł :(
W dniu 2010-05-06 11:33, Szymon Machel pisze:
[...]

A teraz bios wydaje jakies dzwieki przy starcie? Pozycz od kogos karte graficzna i z nia probuj.

Data: 2010-05-06 11:58:38
Autor: Animka
pecet zdechł :(
[...]

Sprawdź czy monitor Ci nie padł.

--
animka

Data: 2010-05-06 12:11:07
Autor: Szymon Machel
pecet zdechł :(

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

Sprawdź czy monitor Ci nie padł.

Dell nie pada :) Melduje, że nie otrzymuje sygnału.
Chodzi mi po głowie właśnie próba z kartą graficzną. Muszę ją skądś
znaleźć.

Szymon

Data: 2010-05-06 12:39:19
Autor: zenek
pecet zdechł :(
Szymon Machel pisze:

[...]

Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

http://www.computerhope.com/beep.htm

Data: 2010-05-06 14:12:17
Autor: AndrzejSki
pecet zdechł :(
Dnia Thu, 06 May 2010 12:39:19 +0200, zenek napisał(a):

Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

A jaki wyda przy uszkodzonym głośniku? :)

--
Andrzej S

Data: 2010-05-06 18:51:49
Autor: JoteR
pecet zdechł :(
"AndrzejSki" napisał:

]>> Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

A jaki wyda przy uszkodzonym głośniku? :)

"Pauza to także muzyka" ;->

JoteR

Data: 2010-05-06 14:18:45
Autor: qwerty
pecet zdechł :(
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hru68m$iff$2@news.onet.pl...
Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

http://www.computerhope.com/beep.htm

A jak padnie płyta główna, albo zasilacz? Też wyda dźwięk?

Data: 2010-05-06 16:59:19
Autor: Irokez
pecet zdechł :(
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hru68m$iff$2news.onet.pl...

Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

Na przykład za uszkodzony procesor, pamięć lub chipset ;)

Ja tam stawiam na pad płyty.

--
Irokez

Data: 2010-05-06 12:50:53
Autor: Sławek Maculewicz
pecet zdechł :(
Dnia 06-05-2010 o 12:11:07 Szymon Machel <machelOUT@poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Pamiętaj - zawsze zaczynaj od sprawdzenia zasilacza.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2010-05-06 13:52:43
Autor: Szymon Machel
pecet zdechł :(

Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w wiadomości

Pamiętaj - zawsze zaczynaj od sprawdzenia zasilacza.

Grafika sprawdzona, bez rezultatu. Został zasilacz i płyta.
A jak sprawdzić zasilacz, bo "na oko" to wszystko się kręci
i świeci :)

Szymon

Data: 2010-05-06 07:06:07
Autor: Pszemol
pecet zdechł :(
"Szymon Machel" <machelOUT@poczta.onet.pl> wrote in message news:4be2ad86$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
Pamiętaj - zawsze zaczynaj od sprawdzenia zasilacza.

Grafika sprawdzona, bez rezultatu. Został zasilacz i płyta.
A jak sprawdzić zasilacz, bo "na oko" to wszystko się kręci
i świeci :)

Najprościej sprawdzić zasilacz instalując w pececie nowy
lub pożyczony i sprawdzając czy to wyeliminowało usterkę.

Data: 2010-05-06 20:41:13
Autor: Szymon Machel
pecet zdechł :(

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

Najprościej sprawdzić zasilacz instalując w pececie nowy
lub pożyczony i sprawdzając czy to wyeliminowało usterkę.

Witam
Więc wstawiłem inny zasilacz. Coś drgnęło. Ale posypała się grafika
zintegrowana. Dała uruchomić się w najnjiższych parametrach. Próby
reinstalacji sterowników nie prowadziły do niczego.
Zadziałało na osobnej karcie graficznej i innym zasilaczu.
Muszę jeszcze sprawdzić stary zasilacz.
Dzięki za odzew.

Szymon

Data: 2010-05-06 18:18:47
Autor: Papa5merf
pecet zdechł :(
Órzytkownik "Szymon Machel" napisał:
[...]

często takie objawy są przyczyną skasownia biosu, więc wgraj nowy bios:O)

pecet zdechł :(