pedalskie odzywki na CB

Data: 2009-09-02 01:26:32
Autor: KaszaloT
pedalskie odzywki na CB
kurcze jak słysze na CB te zmiękczenia:
misiaczki, koleżko, mobilka, ¶cieżka,
to tak mi to wali jakimi¶ pedalstwem, że masakra
a jak jeszcze dorosły facet powie do drugiego na pożegnanie "bajo",
no to już jest totalne dno !
czy wy też macie podobne odczucia ?

Data: 2009-09-01 23:02:29
Autor: Luca
pedalskie odzywki na CB
On 2 Wrz, 01:26, "KaszaloT" <kaszal...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie.

PS. Kup sobie radio ;-)

Data: 2009-09-02 06:13:13
Autor: to
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT wrote:

kurcze jak słysze na CB te zmiękczenia: misiaczki, koleżko, mobilka,
ścieżka, to tak mi to wali jakimiś pedalstwem, że masakra a jak jeszcze
dorosły facet powie do drugiego na pożegnanie "bajo", no to już jest
totalne dno !

Raczej infantylne niĹĽ pedalskie...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-02 06:59:47
Autor: Borys Pogoreło
pedalskie odzywki na CB
Dnia Wed, 2 Sep 2009 01:26:32 +0200, KaszaloT napisał(a):

[...]

Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-02 07:13:53
Autor: maanj
pedalskie odzywki na CB

Użytkownik "KaszaloT" <kaszalot1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7kakm$8u7$1news.mm.pl...

Data: 2009-09-02 08:01:21
Autor: Big Jack
pedalskie odzywki na CB
W wiadomo¶ci
*KaszaloT* napisał(-a):

[...]

Big Jack
         //////     GG: 660675
        ( o  o)     Wiadomo¶ć niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
    -- ooO-( )-Ooo-  ani żaden inny antywirus :P

Data: 2009-09-02 08:18:08
Autor: BM
pedalskie odzywki na CB
[...]

Oj, przesadzasz kaszalotku ;)

--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

Data: 2009-09-02 08:41:15
Autor: Marcin
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT wrote:
[...]
To sa infantylne odzywki wypracowane przez zawodowych kierowcow, glownie   TIRow. Rozwoj intelektualny przecietnego kierowcy TIRa zatrzymuje sie tuz po ukonczedniu podstawowki.

Data: 2009-09-02 09:22:49
Autor: Robson
pedalskie odzywki na CB
To sa infantylne odzywki wypracowane przez zawodowych kierowcow, glownie  TIRow. Rozwoj intelektualny przecietnego kierowcy TIRa zatrzymuje sie tuz po ukonczedniu podstawowki.

Normalnie spadlem z krzesla :D

Data: 2009-09-02 09:38:08
Autor: Zorka
pedalskie odzywki na CB
Robson pisze:
To sa infantylne odzywki wypracowane przez zawodowych kierowcow, glownie  TIRow. Rozwoj intelektualny przecietnego kierowcy TIRa zatrzymuje sie tuz po ukonczedniu podstawowki.

Normalnie spadlem z krzesla :D

Przecież to prawda.

Data: 2009-09-02 09:50:00
Autor: Arek (G)
pedalskie odzywki na CB
Zorka pisze:
Robson pisze:
[...]

niestety

Data: 2009-09-02 10:05:07
Autor: Cavallino
pedalskie odzywki na CB
Użytkownik "Marcin" <marcin@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

To sa infantylne odzywki wypracowane przez zawodowych kierowcow, glownie TIRow. Rozwoj intelektualny przecietnego kierowcy TIRa zatrzymuje sie tuz po ukonczedniu podstawowki.

Obawiam się, że ¶rednia intelektualna kończ±cych podstawówkę jest wyższa niż ¶rednia kierowców TIR-ów

Data: 2009-09-02 18:57:32
Autor: Pepek
pedalskie odzywki na CB
Marcin pisze:
..
To sa infantylne odzywki wypracowane przez zawodowych kierowcow, glownie  TIRow. Rozwoj intelektualny przecietnego kierowcy TIRa zatrzymuje sie tuz po ukonczedniu podstawowki.

może być, choć słyszałem, że chłopcy rozwijaj± się do 3 roku zycia a potem juz tylko rosn±

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2009-09-03 10:35:43
Autor: Mario
pedalskie odzywki na CB
Pepek pisze:
Marcin pisze:
.
[...]

no i zabawki s± coraz droższe ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-09-02 20:11:49
Autor: Pa_blo
pedalskie odzywki na CB

Użytkownik "Marcin" <marcin@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7l42e$97v$1inews.gazeta.pl...

To sa infantylne odzywki wypracowane przez zawodowych kierowcow, glownie TIRow. Rozwoj intelektualny przecietnego kierowcy TIRa zatrzymuje sie tuz po ukonczedniu podstawowki.

Nalezy dodac, iz kierowca ciagnika, ktory przed podjeciem tego malo ambitnego zajecia rozwinal sie bardziej, niestety uwstecznia sie!

Picasso

Data: 2009-09-02 09:02:28
Autor: marjan
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
[...]

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2009-09-02 09:08:18
Autor: Marcin Stankiewicz
pedalskie odzywki na CB
Dnia Wed, 2 Sep 2009 01:26:32 +0200, KaszaloT na pl.misc.samochody
napisał(a):

[...]

NTG -> FUT warning ! pl.rec.radio.cb

"Nie należy gniewać się na bieg wypadków, bo to ich nic nie obchodzi. Marek
Aureliusz"

Data: 2009-09-02 09:11:01
Autor: szerszen
pedalskie odzywki na CB

Użytkownik "KaszaloT" <kaszalot1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7kakm$8u7$1news.mm.pl...

no to już jest totalne dno !

cos w tym jest :)

Data: 2009-09-02 09:14:15
Autor: ..Aldi..
pedalskie odzywki na CB
czy wy też macie podobne odczucia ?

dziecinne i głupie - tak
ale pedalskie? jako¶ tego nie widzę w ten sposób

za to "kolegowanie" sobie oceniam b.dobrze

Data: 2009-09-02 09:21:29
Autor: topek
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
[...]
Infantylizacja jezyka jest na porzadku dziennym:
"a zlotoweczke pan ma?"
"dowodzik poprosze"
"przeparkuje pan ten samochodzik"

Ludziom sie wydaje, ze to jest sweet a jest zenujace.

Ja na cb (mam od 3 dni :) mowie normalnie. Jedynie "kolego i sciezka"
Poza tym zwykle dziekuje i normalnie mowie.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-09-02 10:05:23
Autor: ..Aldi..
pedalskie odzywki na CB
Ja na cb (mam od 3 dni :) mowie normalnie. Jedynie "kolego i sciezka"
Poza tym zwykle dziekuje i normalnie mowie.

ufff...ogromny staż :))) MSPANC
ja też unikam tych głupawych zdrobnień, chociaż "¶cieżka" mi
nie przeszkadza, a "dróżkę" znosze od biedy, za to wszelkie
"obwodniczki", "wylociki", "krzyżóweczki" mnie drażni± :)

Data: 2009-09-02 12:20:01
Autor: topek
pedalskie odzywki na CB
..Aldi.. <romek1@poczta.fm> napisał(a):
ufff...ogromny staż :))) MSPANC
A co ma staz na cb do oceny tego zjawiska?

Data: 2009-09-02 14:51:53
Autor: szerszen
pedalskie odzywki na CB

Użytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7lnth$eh0$1inews.gazeta.pl...

A co ma staz na cb do oceny tego zjawiska?

no wiesz, aldi ma pewnie z rok i jest z tego dumny :P

Data: 2009-09-02 23:01:54
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
pedalskie odzywki na CB
topek pisze:
Ludziom sie wydaje, ze to jest sweet a jest zenujace.

Ja na cb (mam od 3 dni :) mowie normalnie. Jedynie "kolego i sciezka"
Poza tym zwykle dziekuje i normalnie mowie.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

a czy aby "topek" to nie zdrobnienie od "top"? ;)
Nie moglem sie powstrzymac :) Sorry :)

--
STOP.PL - serwis tylko dla kierowcĂłw.
Pierwszy system zliczania punktĂłw drogowych online.

Data: 2009-09-02 09:29:22
Autor: Mario
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
[...]

Tak.

ps. bo to typowe dla slangu tirowców. Mało ma to wspólnego ze slangiem CB.
ps2. szkoda ze u nas nie potrafi± nawet wymy¶leć ksywki dla siebie jak w USA (Smokey & the Bandit ;-) ), tylko pieprzenie w stylu "roman scania".

pozdrawiam
mario

Data: 2009-09-02 11:32:09
Autor: R2r
pedalskie odzywki na CB
Mario pisze:
ps2. szkoda ze u nas nie potrafi± nawet wymy¶leć ksywki dla siebie jak w
                                                    ^^^^^^
czego? :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-02 13:01:54
Autor: Mario
pedalskie odzywki na CB
R2r pisze:
Mario pisze:
ps2. szkoda ze u nas nie potrafi± nawet wymy¶leć ksywki dla siebie jak w
                                                   ^^^^^^
czego? :-D

może powinienem napisać "nicka"? :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2009-09-02 09:36:56
Autor: Zorka
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
[...]

Nie mamy sb, nie odpowiadaj± nam te klimaty.

Data: 2009-09-03 10:47:01
Autor: Zorka
pedalskie odzywki na CB
MichałG pisze:
Zorka pisze:
KaszaloT pisze:
[...]

Tak, a nawet trzech.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-04 15:52:10
Autor: MichałG
pedalskie odzywki na CB
Zorka pisze:
MichałG pisze:
Zorka pisze:
KaszaloT pisze:
[...]

słusznie. Prawdziwy twardziel nie używa takiego pedalskiego sprzetu...

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-09-02 09:48:33
Autor: Kub@
pedalskie odzywki na CB
[...]
Pedalskie - nie
Infantylne - tak

Kub@

Data: 2009-09-02 09:59:40
Autor: Cyneq
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
[...]

Ja nie, ale jeszcze spytam żony. Jóóózeeek!!!

MSPANC

--
Cyneq

Data: 2009-09-02 10:27:36
Autor: J.F.
pedalskie odzywki na CB
[...]

poprzedni watek byl za krotki ? :-)

J.

Data: 2009-09-02 10:52:43
Autor: Janusz
pedalskie odzywki na CB

[...]

a jak ci się nie podoba to wywal radyjko
i nie słuchaj
 nie ma obowi±zku posiadania cb a tym bardziej używania tego wynalazku
nie pozdrawiam

Data: 2009-09-02 11:07:52
Autor: Mikolaj Rydzewski
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT wrote:
[...]

czy pedalskie hotdogi na statoil tez cie wkurzaja? :-)

Data: 2009-09-02 11:16:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
pedalskie odzywki na CB
Mikolaj Rydzewski pisze:
KaszaloT wrote:
[...]

One s± pedalskie tylko we własnym mie¶cie. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-02 12:10:43
Autor: 085
pedalskie odzywki na CB
[...]

Tak (ale to dno, a nie pedalstwo)

Data: 2009-09-02 14:08:51
Autor: Bartek
pedalskie odzywki na CB
[...]

nie, kaszalociku.
:-)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-09-02 14:27:01
Autor: Paweł W.
pedalskie odzywki na CB

[...]

Zmień ¶cieżkę mobilku to może misiaczki ominiesz ;-)

p.

Data: 2009-09-02 16:29:07
Autor: Qwinto
pedalskie odzywki na CB
"KaszaloT" <kaszalot1@poczta.onet.pl> wrote in message news:h7kakm$8u7$1news.mm.pl...
[...]

Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation
Alan 18/Densei EC-2018 + President Florida (bo At 1700 Lemm była za długa)

Data: 2009-09-02 19:42:14
Autor: Robbo
pedalskie odzywki na CB
Kto nie skacze, jest pedałem.

Data: 2009-09-02 21:12:58
Autor: Adam Płaszczyca
pedalskie odzywki na CB
Dnia Wed, 2 Sep 2009 01:26:32 +0200, KaszaloT napisał(a):

czy wy też macie podobne odczucia ?

Nie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-02 22:55:31
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
kurcze jak słysze na CB te zmiękczenia:
misiaczki, koleżko, mobilka, ścieżka,
to tak mi to wali jakimiĹ› pedalstwem, ĹĽe masakra
a jak jeszcze dorosły facet powie do drugiego na pożegnanie "bajo",
no to juĹĽ jest totalne dno !
czy wy teĹĽ macie podobne odczucia ?

Tak

Data: 2009-09-02 23:54:42
Autor: Tomek
pedalskie odzywki na CB

[...]
Pedalskie - TAK
Infantylne - TAK
--
Tomek

Data: 2009-09-03 09:20:08
Autor: robal
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT <kaszalot1@poczta.onet.pl> popełnił(a):

kurcze jak słysze na CB te zmiękczenia:
misiaczki, koleżko, mobilka, ¶cieżka,
to tak mi to wali jakimi¶ pedalstwem, że masakra

No to się wła¶nie dowiedziałem, że moja żona jest pedałem :)
Od dzi¶ jak wyjeżdża to odpinam CB w samochodzie :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-03 10:14:16
Autor: Arek (G)
pedalskie odzywki na CB
robal pisze:
[...]

Jak kobietę poci±gaj± faceci to chyba dobrze? Chyba, że jeste¶ kobiet±, to faktycznie gorzej.

A.

Data: 2009-09-06 23:10:55
Autor: Pa_blo
pedalskie odzywki na CB

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7ntt1$9lv$1inews.gazeta.pl...

Jak kobietę poci±gaj± faceci to chyba dobrze? Chyba, że jeste¶ kobiet±, to faktycznie gorzej.

....punkt widzenia.

Wchodzi kowboj do baru i patrzy - siedzi tam cud kobieta. Kowboj:
- Cze¶ć. Kim jeste¶?
Kobieta:
- Lesbijk±...
- Eeeeee... To znaczy?
- Jak się budzę my¶lę o seksie z kobiet±, jak jem ¶niadanie to my¶lę o seksie z kobiet±, jak idę do pracy to my¶lę o seksie z kobiet±, jak jem obiad, to my¶lę o seksie z kobiet±, jak wracam do domu, to my¶lę o seksie z kobiet±, jak zasypiam, to my¶lę o seksie z kobiet±.
- A Ty, kim jeste¶?
- Jak tu przyszedłem to my¶lałem, że jestem kowbojem, ale teraz wiem, że jestem lesbijk±

Picasso

Data: 2009-09-03 10:50:31
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
pedalskie odzywki na CB
robal pisze:

No to się właśnie dowiedziałem, że moja żona jest pedałem :)
Od dziĹ› jak wyjeĹĽdĹĽa to odpinam CB w samochodzie :)

Nie osadzaj zony zbyt pochopnie. Samo CB to jeszcze nie dowod.
Zrob test - zapytaj zone czy woli kobiety czy facetow. Jesli wygada sie, ze facetow, to faktycznie - pedal ;)

Data: 2009-09-18 22:47:34
Autor: Bydlę
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT wrote:
[...]