pedalskie odzywki na CB

Data: 2009-09-02 09:21:29
Autor: topek
pedalskie odzywki na CB
KaszaloT pisze:
kurcze jak słysze na CB te zmiękczenia:
misiaczki, koleżko, mobilka, ścieżka,
to tak mi to wali jakimiś pedalstwem, że masakra
a jak jeszcze dorosły facet powie do drugiego na pożegnanie "bajo",
no to już jest totalne dno !
czy wy też macie podobne odczucia ?
Infantylizacja jezyka jest na porzadku dziennym:
"a zlotoweczke pan ma?"
"dowodzik poprosze"
"przeparkuje pan ten samochodzik"

Ludziom sie wydaje, ze to jest sweet a jest zenujace.

Ja na cb (mam od 3 dni :) mowie normalnie. Jedynie "kolego i sciezka"
Poza tym zwykle dziekuje i normalnie mowie.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-09-02 10:05:23
Autor: ..Aldi..
pedalskie odzywki na CB
Ja na cb (mam od 3 dni :) mowie normalnie. Jedynie "kolego i sciezka"
Poza tym zwykle dziekuje i normalnie mowie.

ufff...ogromny staż :))) MSPANC
ja też unikam tych głupawych zdrobnień, chociaż "ścieżka" mi
nie przeszkadza, a "dróżkę" znosze od biedy, za to wszelkie
"obwodniczki", "wylociki", "krzyżóweczki" mnie drażnią :)

Data: 2009-09-02 12:20:01
Autor: topek
pedalskie odzywki na CB
..Aldi.. <romek1@poczta.fm> napisał(a):
ufff...ogromny staż :))) MSPANC
A co ma staz na cb do oceny tego zjawiska?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-09-02 14:51:53
Autor: szerszen
pedalskie odzywki na CB

Użytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7lnth$eh0$1inews.gazeta.pl...

A co ma staz na cb do oceny tego zjawiska?

no wiesz, aldi ma pewnie z rok i jest z tego dumny :P

Data: 2009-09-02 23:01:54
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
pedalskie odzywki na CB
topek pisze:
Ludziom sie wydaje, ze to jest sweet a jest zenujace.

Ja na cb (mam od 3 dni :) mowie normalnie. Jedynie "kolego i sciezka"
Poza tym zwykle dziekuje i normalnie mowie.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

a czy aby "topek" to nie zdrobnienie od "top"? ;)
Nie moglem sie powstrzymac :) Sorry :)

--
STOP.PL - serwis tylko dla kierowcĂłw.
Pierwszy system zliczania punktĂłw drogowych online.

pedalskie odzywki na CB