peda³y do enduro

Data: 2009-12-04 17:49:12
Autor: mmateusz
peda³y do enduro
czy kto¶ tego wynalazku SPD + ramki  u¿ywa³? da siê z tym jechaæ stabilnie bez wpiêcia? bo jak s±dze mechanizm i tak musi wystawaæ ponad ramke aby mo¿na wpi±æ, czy jest kompatybilne z kazdym butem?

ja mam poprzedni model DX'ów(czerwone) i jestem zadowolony.
du¿o ³atwiej wpi±æ siê i "znale¼æ" peda³ podczas trudnych sytuacji.
w ¶liskich zakrêtach mo¿na sobie wypinaæ asekuracyjnie wewnêtrzny peda³ - zawsze
to te 0,5 sek szybciej siê podeprzesz.

i jak siê robi naprawdê stromo i technicznie to mo¿liwosc jechania nie wpiêtym
to super sprawa.
¶rdnio da siê je¼dzic w normalnych butach - blok jednak wystaje i l±duje zawsze
na ¶rodku stopy, co jest srednio wygodne przy normalnej jezdzie.

zapychaj± siê tak samo jak zwyk³e spd - ramka tu nic nie zmienia.
je¿eli ci masa nie przeszkadza to do enduro bierz.
mk.

Data: 2009-12-04 18:02:54
Autor: Wooyek
peda³y do enduro
ja mam poprzedni model DX'ów(czerwone)
[...]
zapychaj± siê tak samo jak zwyk³e spd - ramka tu nic nie zmienia.

Tyle ¿e stare DX-y - jakkolwiek kultowe by nie by³y - maj± jeszcze star±, "zamkniêt±" konstrukcjê zatrzasku, wiêc du¿o ³atwiej jest je zapchaæ. 647 s± ju¿ "przelotowe", wiêc b³oto przy wpiêciu ma siê gdzie podziaæ.

peda³y do enduro