pedaly skladane

Data: 2012-05-05 17:04:04
Autor: Marcin Hyła
pedaly skladane
On 2012-05-05 13:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Mam w skladaku jakies plastikowe pedaly, ktore niemilosiernie skrzypia
podczas jazdy. Zamarzylem sobie, zeby wymienic na metalowe.
<http://www.sklep.dahon.pl/Pedaly_MKS_srebrne-111.html>
Czy oni nie powiariowali z ta cena???

Nie. Za jakość się płaci. Jak za drogo, to sobie kup używanego malucha i go tankuj co tydzień ;-)

Tu masz o stówę tańszy (bez kosztów przesyłki) i chyba lepszy model:
http://www.sjscycles.co.uk/mks-fd-7-folding-pedals-prod23622/ - sam ich używam i są o niebo lepsze niż plastikowe.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-05-05 17:50:40
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
In article <jo3fgu$5d4$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.pi> wrote:

On 2012-05-05 13:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> Czy oni nie powiariowali z ta cena???

Nie. Za jakość się płaci. Jak za drogo, to sobie kup używanego malucha i go tankuj co tydzień ;-)
No, ale bez przesady...
:-(

Tu masz o stówę tańszy (bez kosztów przesyłki) i chyba lepszy model:
http://www.sjscycles.co.uk/mks-fd-7-folding-pedals-prod23622/

This item is out of stock.
:-(
Ale wychodzi na to, ze trzeba szukac w UK.
Dlatego szukam chetnych do zamowienia.

- sam ich używam i są o niebo lepsze niż plastikowe.

Ojej, a od kiedy ty masz skladaka?
Nic o tym nie wiem...

--
TA

Data: 2012-05-05 18:14:27
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
Witam,
A to ciekawy przeglad dostepnych na rynku pedalow skladanych:
http://foldingbike.hubpages.com/hub/FoldingPedals
Tylko ze ceny chyba nieco nieaktualne. I brak fotek.

--
TA

Data: 2012-05-05 20:18:54
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
Witam,
A nie widzial ktos nieplastikowych skladanych pedalow w jakims polskim sklepie (poza Dahonem)? Maja, jak widze, skladane w cykloturze, decathlonie, i na allegro, sprzedaje takze author, ale wszedzie te plastikowe...

--
TA

Data: 2012-05-05 21:50:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
pedaly skladane
On 2012-05-05 20:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

A dlaczego koniecznie musi być polski?

http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=Folding+Pedals&_sacat=0&_odkw=MKS+FD-7+Folding+Pedals&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Do wyboru, do koloru...

Data: 2012-05-05 22:18:12
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
In article <jo40at$gsc$1@inews.gazeta.pl>,
 Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> wrote:

On 2012-05-05 20:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> sklepie (poza Dahonem)? Maja, jak widze, skladane w cykloturze,
> decathlonie, i na allegro, sprzedaje takze author, ale wszedzie te

Wolalem polski bo wysylka tansza.
Zwlaszcza jak sie cos niedrogiego kupuje...

http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=Folding+Pedals&_sacat=0&_odkw=MKS+FD-7+Fold
ing+Pedals&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Do wyboru, do koloru...
E, bez przesady.
Wyboru nie ma.
Z nieplastikowych jest tylko jeden model, 180zl z wysylka.

--
TA

Data: 2012-05-05 22:27:48
Autor: Andrzej Zbierzchowski
pedaly skladane
On 2012-05-05 22:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
E, bez przesady.
Wyboru nie ma.
Z nieplastikowych jest tylko jeden model, 180zl z wysylka.

E, z Korei Dahon za 118, z wysyłką bezpłatną.

http://www.ebay.pl/itm/Dahon-Folding-Pedals-For-Foldable-Bicycles-/320712592305?pt=AU_Sport_Cycling_Parts&hash=item4aabf5cbb1#ht_2074wt_905

I tańsze niż 50 Eu więc bez opłat. Mam przetestowane - ściągałem z Azji rózne drobiazgi (ale nie rowerowe).

Data: 2012-05-07 04:23:58
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
[...]

A mozeesz jeszcze napisac, ile ona tak naprawde waza?
W googlach sa duze rozbieznosci, ale pojawia sie tez opinia ze ciezkie...
POza tym, ze sa niedostepne to chyba faktycznie najlepszy wybor...
--
TA

pedaly skladane