pedaly skladane

Data: 2012-05-06 00:17:05
Autor: Krycha_net
pedaly skladane
W dniu 2012-05-05 13:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Mam w skladaku jakies plastikowe pedaly, ktore niemilosiernie skrzypia
podczas jazdy. Zamarzylem sobie, zeby wymienic na metalowe.
<http://www.sklep.dahon.pl/Pedaly_MKS_srebrne-111.html>
Czy oni nie powiariowali z ta cena???
:-(

Hej, kup takie, ale w innym sklepie, gdzie będą na stanie magazynowym.
http://www.sklep.dahon.pl/Pedaly_skladane_SUNTOUR_komplet-110.html
dużo tańsze, tylko 60 zł. za komplet.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2012-05-06 16:04:10
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
In article <jo4909$vfb$1@mx1.internetia.pl>,
 Krycha_net <kkrycha@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Czy oni nie powiariowali z ta cena???
> :-(

Hej, kup takie, ale w innym sklepie, gdzie będą na stanie magazynowym.

Ale to co pokazujesz to plastik, a ja chce metalowe...

--
TA

Data: 2012-05-06 16:14:48
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
Witam,
Podsumowujac ten watek.
Kiepsko na rynku z pedalami skladanymi.
Polecam raz jeszcze to zestawienie:
http://foldingbike.hubpages.com/hub/FoldingPedals
Owszem, jest troche pedalow plastikowych i metalowo-plastikowych w cenach do 100zl.
Ale z metalowych skladanych (nie mowie o mks easy on, ktore nie sa skladane, a latwo zdejmowane) sa w zasadzie tylko dwa rozwiazania:
Bromptony - ale to od 400zl w gore za komplet.

No i to, co polecal Marcin Hyla - MKS FD7 (poprawiona wersja pedalow FD6). Pytanie tylko ile one waza - bo na roznych stronach waga waha sie od 390 - 500g. I ludzie narzekaja ze sa ciezkie.
Tk czy siak - zdecydowalem sie na zakup tych.

Ale tu jest kolejny problem - sprawdzalem w kilku sklepach w UK - wszedzie niedostepne albo nie wysylaja do Polski.
Znalazlem w amazon.de, ale chca za wysylke do Polski 60zl. To ja dziekuje.
Szukam dalej.

--
TA

Data: 2012-05-08 17:02:03
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
In article <Titus_Atomicus-A21A1B.16144806052012@node2.news.atman.pl>,

Kiepsko na rynku z pedalami skladanymi.
Polecam raz jeszcze to zestawienie:
http://foldingbike.hubpages.com/hub/FoldingPedals

I jeszcze ten artykul nt pedalow 'latwozdejmowalnych':
http://bikesthatfold.com/content/view/53/

--
TA

Data: 2012-05-08 08:13:16
Autor: rmikke
pedaly skladane
On Tuesday, May 8, 2012 5:02:03 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

> Polecam raz jeszcze to zestawienie:
> http://foldingbike.hubpages.com/hub/FoldingPedals

I jeszcze ten artykul nt pedalow 'latwozdejmowalnych':

Dobra, to ja poproszę te "MM-Cube Ezy" do potestowania :D

Data: 2012-05-07 11:29:12
Autor: Marcin Hyła
pedaly skladane
On 2012-05-06 00:17, Krycha_net wrote:

Hej, kup takie, ale w innym sklepie, gdzie będą na stanie magazynowym.
http://www.sklep.dahon.pl/Pedaly_skladane_SUNTOUR_komplet-110.html
dużo tańsze, tylko 60 zł. za komplet.

Szajs. Właśnie dlatego Tytus chce kupić metalowe, i dlatego sam się z tekich przesiadłem przy najbliższej sprzyjającej okazji.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-05-08 21:17:05
Autor: Titus Atomicus
pedaly skladane
In article <jo84l8$9ac$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.pi> wrote:

Szajs. Właśnie dlatego Tytus chce kupić metalowe, i dlatego sam się z tekich przesiadłem przy najbliższej sprzyjającej okazji.

Owszem, chce, tylko co z tego?
Nigdzie ich nie ma.
A jak jak juz sa to cena wysylkowa absurdalna.

Szukalem na ebayu i jedyny ebayowy sklep w Europie ktory sprzedaje te MKS FD7 jest Dreznie. Ale wysylka do Polski kosztuje 67zl.
Czy ktos zna adresy jakichs sklepow rowerowych w Berlinie? Bo do Drezna mi nie po drodze.
--
TA

pedaly skladane