peda³y spd

Data: 2009-08-14 21:20:28
Autor: Ramiel
peda³y spd
witam serdecznie
jestem nowym u¿ytkownikiem butów spd i peda³ów spd. na buty za³o¿y³em prawid³owo zaciski, ale mam problem z wpiêciem ich w peda³y - nie wiem co regulowaæ - na razie nie za³o¿y³em peda³ów na rower - chcia³em rêcznie je dopasowaæ i nie wchodz± w mechanizm. orientacja jest w porz±dku , próbowa³em ruszaæ ¶rubk± na imbus i ¶rub± z boku ale nie ma efektu .
czy najpierw trzeba wkrêciæ peda³y spd do roweru i dopiero próbowaæ ? czy mo¿na z rêki jak dot±d próbowa³em ?

proszê o pomoc
pozdrawiam

Data: 2009-08-14 12:28:53
Autor: Saurus
peda³y spd
On 14 Sie, 21:20, "Ramiel" <ram...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale co chcesz rêcznie dopasowaæ? Za³ó¿ je na rower to zobaczysz. Ja na
pocz±tku ustawi³em peda³y maksymalnie lu¼no, potem trochê dokrêci³em.
Pamiêtaj o nich na skrzy¿owaniach ;)

Data: 2009-08-14 21:29:30
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
peda³y spd
Ramiel pisze:
[...]

Wkrêæ peda³y. Wszystko ma dzia³aæ podczas jazdy na rowerze a nie podczas robótek rêcznych :-)

Seco

Data: 2009-08-14 21:39:15
Autor: Ramiel
peda³y spd

Wkrêæ peda³y. Wszystko ma dzia³aæ podczas jazdy na rowerze a nie podczas
robótek rêcznych :-)

ok dziêki bo na razie peda³y nie by³y wkrêcone i chcia³em wpi±æ but do peda³ów trzymaj±c w jednej rêce but a w drugiej peda³.
trochê krêci³em ¶rubami w jednym pedale - nie wiem czy nie rozregulowa³em

Data: 2009-08-14 22:23:50
Autor: Ramiel
peda³y spd

ju¿ za³o¿y³em i dzia³a

wrêkach te¿ za³o¿y³em - u¿ywa³em za ma³± si³ê do zatrza¶niêcia butów a do zdjêcia odkrêci³em ¶rubkê na imbus i jest ok
pozdr

Data: 2009-08-14 23:56:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
peda³y spd
Panie Ramiel, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:h64ega$52r$1news.onet.pl> przy ul....

trochê krêci³em ¶rubami w jednym pedale - nie wiem czy nie rozregulowa³em

Je¿eli tylko tym imbusem, który tam jest to nic nie rozregulowa³e¶. Tam siê
po prostu si³ê wypiêcia ustawia.
Mówimy, oczywi¶cie, o systemie SPD, a nie jakim¶ innym?

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2009-08-14 22:23:08
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
peda³y spd
Dnia 14.08.2009 21:20 u¿ytkownik Ramiel napisa³ :
[...]

Wkrêæ peda³y w korby. Zabawa rêkami na sucho nie ma ¿adnego sensu, bo nie te si³y w nich drzemi± co w nogach.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-14 23:54:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
peda³y spd
Panie Ramiel, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:h64dd3$2cu$1news.onet.pl> przy ul....

czy najpierw trzeba wkrêciæ peda³y spd do roweru i dopiero próbowaæ ? czy mo¿na z rêki jak dot±d próbowa³em ?

Daæ to siê da, przynajmniej mnie siê uda³o. Ale po co? Wkrêæ peda³y do
roweru i dopiero siê wpinaj, nog± to si³a wiêksza. Wypi±æ bêdzie siê
³atwiej, bo ramiê (rower) bêdzie wiêksze.